سری گلکسی اس 23 توان ضبط ویدیو با رزولوشن 8K را خواهند داشت

به تازگی در شایعات اعلام شده که سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 23 قابلیت ضبط ویدیو با رزولوشن 8K و فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه را به همراه خواهند داشت.

سری گلکسی اس 23 توان ضبط ویدیو با رزولوشن 8K را خواهند داشت

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام، دیگر زمان زیادی تا معرفی سری گوشی‌های مورد انتظار سامسونگ گلکسی اس 23 باقی نمانده و طبیعتا، روز به روز شاهد انتشار شایعات بیشتری در مورد این گوشی‌ها هستیم. جدیدترین شایعه توسط این سری نیز توسط افشاگری منتشر شده که سابقه درخشانی در زمینه محصولات سامسونگ دارد.

این افشاگر شناخته شده که Ice Universe نام دارد؛ به تازگی در توییتی ادعا کرده که سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 23 از فیلمبرداری با رزولوشن 8K و نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهند کرد. پیش‌تر نیز در برخی از گوشی‌های هوشمند، چنین قابلیتی را دیده بودیم؛ اما این نخستین بار است که پشتیبانی از ضبط رزولوشن 4320p به گوشی‌های سامسونگ می‌آید.

البته با توجه به حجم بالای ویدیو‌های 8K، امیدواریم که سامسونگ این گوشی را در نسخه‌هایی با حافظه داخلی بالا روانه بازار کرده تا کاربران امکان استفاده از این قابلیت را داشته باشند. تفاوت میان ۲۴ فریم و ۳۰ فریم، شاید روی کاغذ چندان بالا به نظر نرسد؛ اما در عمل بسیار مشخص است. این افشاگر همچنین نوع مدل خاصی را در این میان ذکر نکرده و به نظر می‌آید که این قابلیت در تمامی مدل‌های سری گلکسی اس 23 دیده خواهد شد که به خصوص، در گلکسی اس 23 معمولی که یک گوشی جمع و جور بوده؛ امر تحسین برانگیزی محسوب می‌شود.


 

درباره احتمال وجود قابلیت ضبط ویدیو 8K در سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 23 چه می‌اندیشید؟ آیا این قابلیت کاربردی خواهد بود یا به دلیل حجم بالای این ویدیو‌ها، کاربران استفاده چندانی از آن نخواهند کرد؟

 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما