Call of Duty: Modern Warfare 2 پرفروش ترین بازی ایالات متحده در 2022

در حالی که بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 تنها در پایان اکتبر (اوایل آبان) منتشر شد، اما توانسته آنقدر قوی حاضر شود که در همین مدت زمان کوتاه خود را به عنوان پرفروش ترین بازی سال 2022 در ایالات متحده معرفی کند. آن هم در روز‌هایی که رقیب‌های سرسختی خیلی زودتر از آن منتشر شده بودند.

Call of Duty: Modern Warfare 2 پرفروش ترین بازی ایالات متحده در 2022

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،حضور این بازی در صدر جدول فروش نوامبر (آبان-آذر)، بدان معناست که Call of Duty: Modern Warfare 2 نه تنها بازی فوق‌ العاده‌ی Elden Ring را از جایگاه برتر حذف کرده است، بلکه در مقابل رقابت سخت سایر بازی‌های منتشر شده در ماه گذشته، از جمله God of War: Ragnarök و Pokémon Scarlet نیز توانسته سربلند باشد. به این ترتیب می‌توان گفت که این بازی به هیچ عنوان نه به خاطر ضعف رقیب‌های خود و نه به خاطر شانس بلکه به دلیل برتری خودش است که به عنوان پرفروش ترین بازی 2022 در ایالات متحده شناخته شده است.

به گزارش EuroGamers بر اساس داده‌های NPD و گزارش‌شده توسط VGC، این امر همچنین باعث می‌شود که Call of Duty: Modern Warfare 2 سریع‌ترین فروش خود را نه تنها در این سال، بلکه در تاریخ داستانی این فرنچایز نیز به دست بیاورد و تنها در مدت 10 روز به فروش 1 میلیارد دلار برسد که نشان‌ دهنده‌ی موفقیت بی چون و چرای این بازی است.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما