رونمایی سازنده Elden Ring از بازی جدید خود در مراسم Game Awards

به تازگی سازنده سری بازی‌های الدن رینگ و دارک سولز در مراسم Game Awards 2022 در جریان جوایز از بازی جدید خود Armored Core VI: Fires of Rubicon که در مراحل توسعه به سر می‌برد رونمایی کرد. این بازی قرار است در آینده‌ای نامعلوم برای PC ،PS5 و اکس باکس منتشر شود.

رونمایی سازنده Elden Ring از بازی جدید خود در مراسم Game Awards

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،این بازی قرار است توسط ناشر آن یعنی Bandai Namco عرضه شود و ششم نسخه از این سری بازی قدیمی است و آخرین ورژن از این سری بازی‌ها در 2012 منتشر شد. با توجه به مطرح شدن شایعات در این خصوص از ماه‌ها پیش، معرفی اولیه این بازی در مراسم گیم اواردز پیش بینی شده بود و علاقه‌مندان مدتی است که انتظار ارائه جزئیات اولیه از این بازی را داشته‌اند.

در نظرسنجی انجام شده در خصوص این بازی جزئیاتی از آن منتشر شده و به نظر می‌رسد بازی جدید یک عنوان علمی تخیلی است که توسط Hidetaka Miyazaki قرار است کارگردانی شود. قابلیت‌های سفارشی سازی، آزادی بالا در بازی و اکشن سه بعدی و پویا نیز از دیگر قابلیت‌های این ویدئوگیم عنوان شده است.

در همین رابطه اشاره شده که بازی جدید احتمالا یک عنوان اکشن سوم شخص است و به گیمرها اجازه می‌دهد که در یک نقشه با مقیاس بزرگ و دنیایی منحصر به فرد علمی تخیلی با اکشن‌هایی پویا به بازی بپردازند. از لحاظ گیم‌پلی نیز گفته شده که اکشن‌های بازی با اسلحه و تیغه‌های قوی در جریان است و نبردهای شدیدی را قرار است برای گیمر رقم بزند.

در تریلر سینمایی منتشر شده از بازی نیز به نظر می‌رسد که بازی مقداری شبیه سری Titanfall است اما ظاهرا دنیا و تم تیره‌تری در بازی حاکم است. در خلاصه داستان این بازی نیز آمده که دولت‌ها، شرکت‌ها، فرقه‌ها و افراد ناشناس بر سر تسخیر و بدست آوردن ماده‌ای بیگناه که می‌تواند به شدت موجب پیشرفت جامعه بشری شود می‌جنگند.

مراسم Game Awards به تازگی برگزار شد و همراه با رونمایی از بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon و همانطور که انتظار می‌رفت الدن رینگ توانست عنوان بهترین بازی سال را از آن خود کند. God of War Ragnarök ،Gran Turismo 7 ،The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و Final Fantasy XIV دیگر برندگان عمده این مراسم بودند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما