موتو X40 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت

پرچمدار جدید موتورولا در طی رویداد جدید این برند در تاریخ 24 آذر رونمایی خواهد شد.

موتو X40 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،همانطور که دیروز اعلام شد، موتورولا قصد دارد در تاریخ 15 دسامبر مصادف با 24 آذر رویدادی را برگزار کند که در آن شاهد رونمایی از پرچمدار جدید این شرکت به نام موتو X40 خواهیم بود. در حال حاضر، بخش بزرگی از مشخصات فنی و جزئیات طراحی این پرچمدار فاش شده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی موتو X40 در لیست بنچمارک گیک‌بنج قرار گرفت و بخشی از مشخصات سخت‌افزاری آن تایید شد.

براساس این گزارش، موتو X40 با شناسه مدل XT2301-5 در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است. با توجه به اطلاعات موجود در لیست گیک‌بنچ، موتو X40 به تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 8 نسل دو شامل یک هسته قدرتمند با فرکانس 3.19 گیگاهرتزی، چهار هسته پردازشی با فرکانس 2.80 گیگاهرتزی و سه هسته کم مصرف با فرکانس 2.02 گیگاهرتزی مجهز خواهد بود. با بررسی فرکانس پردازنده مرکزی این تراشه، می‌توان متوجه شد که موتو X40 از نسخه استاندارد تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو بدون اورکلاک بهره خواهد برد.

در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، موتو X40 به ترتیب موفق به کسب امتیازهای 1471 و 4683 شده است. از دیگر مشخصات فنی پرچمدار جدید موتورولا که در لیست گیک‌بنچ قرار گرفته است می‌توان به حافظه رم 12 گیگابایتی و اندروید 13 اشاره کرد. به غیر از این جزئیات، دیگر مشخصات فنی موتو X40 در بنچمارک گیک‌بنچ لیست نشده است. البته موتو X40 چندی پیش در لیست FCC قرار گرفت و مشخص شد که این پرچمدار به سرعت شارژ 125 واتی مجهز خواهد بود.

در نهایت، شایعات پیشین ادعا کرده‌اند که موتو X40 به مدل حافظه رم جدید LPDDR5x مجهز خواهد بود و در پنل پشتی خود نیز میزبان دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی خواهد بود. نرخ نوسازی نمایشگر پرچمدار جدید موتورولا نیز به احتمال زیاد برابر با 165 هرتز خواهد بود.

 

 
منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما