iOS 16.2 هفته آینده با ویژگی‌های جدید عرضه می‌شود

پیش‌بینی می‌شود که بالاخره نسخه 16.2 سیستم عامل iOS در هفته آینده از راه برسد. این نسخه دارای تغییرات قابل توجهی است که در این مطلب قرار است آنها را مرور کنیم.

iOS 16.2 هفته آینده با ویژگی‌های جدید عرضه می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازجی اس ام،انتظار می‌رود iOS 16.2 هفته آینده پس از نزدیک به دو ماه آزمایش بتا منتشر شود. این نسخه دو ویژگی جدید را در خود دارد که به صورت لحظه آخری به آن اضافه شده‌اند، یکی Apple Music Sing و دیگری Advanced Data Protection که با این دو ویژگی جدید تعداد ویژگی‌های این نسخه به ۱۲ مورد می‌رسد که در زیر به طور مفصل به همگی آنها اشاره کرده‌ایم:

 

این ویژگی جدید چیزی شبیه به قابلیت Karaoke است که در صفحه اشعار در برنامه اپل موزیک به شما امکان می‌دهد تا ده‌ها میلیون آهنگ را همراهی کنید. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که صدای آواز یک آهنگ را کاهش دهند، سپس خود به عنوان خواننده ایفای نقش کنند.

Apple Music Sing با دستگاه‌های مجهز به تراشه A13 یا جدیدتر، یعنی آیفون ۱۱ به بالا، آیپدهای منتخب و جدیدترین اپل تی وی یعنی اپل تی وی 4K سازگار است.

 

iOS 16.2 یک ویژگی اختیاری حفاضت از داده‌های پیشرفته را معرفی می‌کند که وقتی فعال شود، رمزگذاری سرتاسری را به بسیاری از دسته داده‌های آیکلود اضافی، از جمله پشتیبان‌گیری از پیام‌ها، عکس‌ها، یادداشت‌ها، یادآورها، یادداشت‌های صوتی و موارد دیگر گسترش می‌دهد.

 

به گفته اپل ویژگی حفاظت از داده‌های پیشرفته در حال حاضر محدود به کاربران آمریکا است و در اوایل سال ۲۰۲۳ برای سایر نقاط جهان نیز گسترش عرضه خواهد شد.

 

iOS 16.2 شامل برنامه جدید تخته سفید دیجیتال اپل Freeform هم در آیفون می‌شود. این برنامه در واقع یک بوم با بی‌نهایت قابلیت را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید یادداشت‌های مختلف، انواع متن، اشکال، عکس‌ها، ویدیوها، لینک‌ها، فایل‌های PDF، و موارد دیگر را روی آن پیاده کنید. این برنامه در آیپد و مک نیز موجود است و می‌توانید از طریق فیس تایم و iMessage به صورت بلادرنگ با دیگران در یک پروژه از این اپلیکیشن همکاری کنید.

دو ویجت جدید برای صفحه قفل به منظور خواب و داروها در iOS 16.2 اضافه شده است. با ویجت خواب می‌توانید آخرین نسخه مراحل خواب خود را مشاهده کنید، همچنین ویجت داروها می‌تواند به شما امکان دسترسی سریع به برنامه دارویی خود را بدهد.

با دریافت iOS 16.2 می‌توانید تصویر زمینه و نوتیفیکیشن‌ها را در حالت نمایش همیشه روشن در آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس پنهان کنید. این موضوع باعث می‌شود که صفحه قفل در حالت همیشه روشن، شبیه به اندروید ظاهری سیاه و سفید و حداقلی داشته باشد.


بنابراین حالا در تنظیمات گوشی قسمت Display & Brightness می‌توانید گزینه‌های «Show Wallpaper» و «Show Notifications» را به طور جداگانه داشته باشید.

iOS 16.2 پشتیبانی از Live Activities را برای نتایج مسابقات ورزشی از طریق برنامه اپل تی وی اضافه می‌کند. این ویژگی به کاربران آیفون امکان می‌دهد تا نتایج زنده بازی‌های NBA، MLB و لیگ برتر را در یک نگاه روی صفحه قفل و در داینامیک آیلند برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو مشاهده کنند.


 

به عوان مثال در طول یک مسابقه لیگ برتر، داینامیک آیلند یک جدول امتیازات بروزرسانی شده با تعداد گل‌های زده شده توسط هر باشگاه را نشان می‌دهد. هنگامی که به مدت طولانی روی آن انگشت خود را نگه دارید، داینامیک آیلند برای نمایش زمان سپری شده و برخی موارد دیگر اندازه‌اش بزرگتر می‌شود. هنگامی که آیفون ۱۴ پرو قفل است و در تمام مدل‌های آیفون دیگر، امتیاز در یک بنر در صفحه قفل نمایش داده می‌شود.

برای استفاده از این ویژگی با آیفونی که دارای iOS 16.2 است، برنامه اپل تی وی را باز کنید و روی دکمه «Follow» برای بازی پشتیبانی شده ضربه بزنید. اپل می‌گوید این ویژگی برای بازی‌های NBA و لیگ برتر برای کاربران آمریکا و کانادا و برای بازی‌های MLB برای کاربران آمریکا، کانادا، استرالیا، بریتانیا، برزیل، مکزیک، ژاپن، و کره جنوبی در دسترس است.

 

پس از بروزرسانی به iOS 16.2 و باز کردن برنامه هوم، بروزرسانی برنامه با معماری زیربنایی جدید در دسترس خواهد بود. اپل می‌گوید معماری جدید، عملکرد، کارایی و قابلیت اطمینان برنامه را برای کنترل لوازم جانبی خانه هوشمند بهبود می‌بخشد. این موضوع پس از آن صورت گرفت که اپلیکیشن هوم از لوازم جانبی Matter در iOS 16.1 پشتیبانی کرد.

  • پشتیبانی از SharePlay در گیم سنتر به شما امکان می‌دهد با افرادی که در تماس فیس تایم با آنها هستید، بازی‌های چند نفره انجام دهید.
  • iOS 16.2 پشتیبانی از شبکه 5G در هند را در آیفون ۱۲ و مدل‌های جدیدتر، از اپراتورهای Airtel و Reliance Jio شروع می‌کند.
  • اپلیکیشن داخلی آب و هوا اکنون دارای بخش اخبار اپل (Apple News) شده است.
  • جستجوی بهبود یافته در برنامه پیام‌ها به شما امکان می‌دهد تا عکس‌ها را بر اساس محتوای آن‌ها مانند حیوانات، ماشین، اشخاص، متن یا موارد دیگر پیدا کنید.

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما