معرفی نسخه بهبودیافته Eisbaer Pro Aurora CPU با رادیاتور قدرتمندتر

Alphacool کمپانی آلمانی تولید قطعات جانبی PC به تازگی آپدیتی برای خنک کننده پردازنده Eisbaer Pro Aurora CPU را با رادیاتور قدرتمندتر معرفی کرده است. بهبود نسخه جدید پردازنده‌های نسل جدید را که با هسته‌های بیشتر و قدرتمندتر ارائه می‌شوند را قادر می‌سازد تا کاهش دما و عملکرد بهتری در این زمینه را تجربه کنند.

معرفی نسخه بهبودیافته Eisbaer Pro Aurora CPU با رادیاتور قدرتمندتر

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،کیت خنک کننده جدید قابلیت سازگاری و نصب بر روی سوکت‌های رایج از جمله AMD AM5 را دارا است. رادیاتور جدید NexXxos HPE از مواد ساختی مشابه نسخه قبلی بهره‌مند است، اما به نظر می‌رسد سی پی یو کولر جدید از نظر فنی گام‌هایی فراتر رفته است.

این محصول به دلیل ساختار متراکم داخلی، کانال‌های آب و فین‌های مسی را افزایش داده، بنابراین با استفاده از آن حجم بیشتری از آب با تماس مستقیم با فین‌های خنک کننده برای بهبود وضعیت انتقال حرارت در دسترس قرار می‌گیرد. Alphacool برای خنک کننده جدید خود همچنان از فن 120 میلی متری Rise Aurora استفاده کرده است.

این فن که می‌توان آن را با استفاده از PWM کنترل کرد تقریبا در RPM 800 دور در دقیقه به حالت بی صدا کار می‌کند، اما به نظر می‌رسد همچنان جریان هوای مناسبی را همراه با فشار استاتیک بالا ارائه می‌دهد. این خنک کننده و فن‌های آن از LED هایی با پشتیبانی از RGB بهره می‌برند و امکان آدرس‌دهی دیجیتال و نورپردازی شخصی سازی شده نیز برای آن‌ها ارائه شده است.

طبق معمول، قطعات استفاده شده در خنک کننده‌های آبی Alphacool از محصولات کلاسیک همین کمپانی الهام گرفته شده و حتی برخی مدل از این خنک کننده‌ها در محصولات تجاری سرورها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. Eisbaer Pro HPE Aurora 360 CPU AIO یک سیستم خنک کننده آبی قدرتمند و یکپارچه است که به راحتی قابل نصب است و عملکرد ممتازی را در خصوص خنک کردن CPU ارائه می‌دهد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما