این‌بار نوبت آمازون است؛ آغاز مجدد فعالیت تبلیغاتی در توییتر

براساس توییتی که زوئه شیفر، روزنامه‌نگار پلتفرمر منتشر کرد، آمازون قصد دارد دوباره فعالیت تبلیغاتی خود در توییتر را با مبلغی حدود 100 میلیون دلار در سال آغاز کند.

این‌بار نوبت آمازون است؛ آغاز مجدد فعالیت تبلیغاتی در توییتر

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،طبق توییت او، غول صنعت تجارت الکترونیک آمریکا قبل از بازگشت به توییتر منتظر برخی اصلاحات امنیتی در این پلتفرم بود. خبر آغاز مجدد فعالیت تبلیغاتی آمازون در توییتر دقیقاً یک روز پس از اینکه ایلان ماسک اعلام کرد اپل به طور کامل تبلیغات در این پلتفرم را ازسر گرفته‌است، منتشر شد. علاوه‌براین، ماسک در توییتر خود از تبلیغ‌کنندگان برای بازگشت به توییتر تشکر کرد.

براساس آنچه مرکز تحقیقات Media Matters می‌گوید، نیمی از 100 تبلیغ‌کننده اصلی توییتر، پس از اینکه ماسک مدیریت توییتر را به‌دست گرفت، هزینه‌های تبلیغاتی خود را کاهش دادند. آنها تنها در سال جاری میلادی 750 میلیون دلار تبلیغ در توییتر خریده‌اند. این برندها از سال 2020 تاکنون تقریباً 2میلیارد دلار از درآمد توییتر را به خود اختصاص داده‌اند.

3 منبع آگاه به نیویورک‌تایمز گفته‌اند به‌دنبال تیراندازی در یک کلاب شبانه در شهر کلرادو اسپرینگز ایالت کلرادو در ماه گذشته که منجر به کشته‌شدن پنج نفر و زخمی‌شدن ده ها نفر دیگر شد، اپل تبلیغات خود را در توییتر متوقف کرد.

جنرال موتورز یکی از اولین تبلیغ‌کنندگانی بود که پس از انتقال مالکیت توییتر، اعلام کرد که تبلیغات در این پلتفرم را متوقف می‌کند. این شرکت خودروسازی که یکی از رقبای اصلی تسلا محسوب می‌شود، اعلام کرد که قصد دارد نحوه‌ عملکرد توییتر را پس از این تغییر بررسی کند. منابع آگاه به نیویورک تایمز گفتند که این تصمیم در نتیجه نگرانی جنرال موتورز مبنی بر انتقال اطلاعات توییتر به تسلا اخذ شده‌است.

به‌نظر می‌رسد که توییتر برای مقابله با از دست‌دادن شدید درآمد، مزایایی را برای تبلیغ‌کنندگانی که هزینه‌های زیادی در این پلتفرم تبلیغ می‌کنند، در‌نظر گرفته‌است. ظاهراً هر تبلیغ‌کننده‌ای که بیش از 500000 دلار هزینه کند، شامل این مزایای توییتر خواهد بود. در حالی که بازگشت تبلیغ‌کنندگان اصلی ممکن است خبر خوبی برای توییتر باشد، منابع داخلی به تایمز گفتند که درآمد تبلیغات در در هفته‌ی اول آذر 80 درصد کمتر از حد انتظار بوده است.

بر اساس گزارش تایمز، برخی از برندها فقط موافقت کردند که برای رویدادهایی مانند Super Bowl تبلیغ کنند و شرط‌هایی داشتند مبنی بر اینکه می‌توانند نظر خود را به هر دلیلی تغییر دهند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما