اعلام دلیل توقف تبلیغات کسب و کارها، توسط اتحادیه چاپ دیجیتال !
به گفته نایبرئیس اتحادیه چاپ دیجیتال، در شرایط کنونی ضربه جدی به این صنف وارد شده و این آسیب همچنان ادامه دارد.
به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از دیجیاتو، نایبرئیس اتحادیه چاپ دیجیتال و لیتوگرافی، گفت کسبوکارها همزمان با محدودیت در اینترنت، ضررهای هنگفتی را تجربه کردهاند. به گفته «جلال ذکایی» ایجاد محدودیت در فضای مجازی، صنعت تبلیغات را بهطور جدی دچار مخاطره کرده است چرا که کسب و کارها در وهله اول، به حذف هزینهها برای تبلیغات میپردازند.
به گزارش ایسنا، ذکایی در ادامه توضیحات خود گفت: «شرایط کنونی ضربه جدی به بازاریابی دیجیتال وارد کرده است و هر روز ادامه این وضع، آسیبها را بیشتر میکند.»
جلال ذکایی در یک نشست خبری که به مناسبت نمایشگاه تبلیغات برگزار شده بود، با اشاره به اختلال اینترنت و محدودیت در فضای مجازی که این صنعت را دچار مخاطره کرده است، گفت: «ناآرامیها اولین آسیب خود را به تبلیغات زدهاند؛ زیرا کسبوکارها در گام نخست برای کنترل هزینه، تبلیغات را حذف میکنند. این در حالی است که ظرفیت کار تبلیغاتی بسیار گسترده است.»
رئیس اتاق بازرگانی تهران نیز چندی پیش با اشاره به چالشهای این روزهای کسبوکارها و اقتصاد دیجیتال تأکید کرده بود که فیلترینگ بیشترین آسیب را به قشر جوان زده و ادامه آن، خسارتهایی جدی برای اقتصاد دیجیتال بهدنبال خواهد داشت. از همین رو، اتاق بازرگانی تهران خواهان بررسی این وضعیت در شورای عالی امنیت ملی شد.
نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی از ۱۹ تا ۲۲ آذرماه از ساعت هشت تا ۱۵ برگزار خواهد شد و باید دید با وجود ضررهای که به این صنف وارد شده، آیا از این نمایشگاه مانند سالهای گذشته استقبال خواهد شد یا خیر
ارسال نظر