تماشا کنید: دنیایی جدید برای ماجراجویی در Fortnite: Chapter 4

پس از آخرین رویداد زنده‌ی فورتنایت که شاهد انفجار نسخه قبلی جزیره بودیم، Fortnite: Chapter 4 اکنون در اختیار بازیکنان این بازی خواهد بود، یک بتل گراند که شامل تغییرات جدید زیادی برای ادامه ماجراجویی در بازی فورتنایت است. تقریبا می‌توان گفت که حالا با یک جزیره کاملاً جدید رو به رو هستیم که شامل تعدادی از نقاط دیدنی جدید مانند قلعه‌ای است که شخصیتی به نام “بی سن” را در خود جای داده است، معدنی پر از ماده جدیدی به نام سنگ معدنی جنبشی و تعدادی مزرعه متروکه. در ادامه می‌توانید ویدیو آن را مشاهده کنید.

تماشا کنید: دنیایی جدید برای ماجراجویی در Fortnite: Chapter 4

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،سایر موارد اضافه شده عبارتند از یک وسیله نقلیه جدید به شکل موتورسیکلت‌های تریل (که در بازی “trail thrasher” نامیده می‌شود)، توانایی غلت زدن در یک گلوله برفی غول پیکر، چتر دریایی که می‌تواند سلامتی شما را بازگرداند، تفنگ‌های کاملاً جدید از جمله تفنگی که تیغه‌ها را شلیک می‌کند، و یک سلاح سرد به نام «shockwave hammer». شما می‌توانید لیست کامل تغییرات را در اینجا مشاهده کنید.

همچنین Epic اعلام کرده که بازی فورتنایت با فصل 4، به صورت کامل به موتور گرافیکی Unreal Engine 5.1 ارتقاء داده شده است، و این خبر خوبی است، چراکه باید منتظر تعدادی از ویژگی‌های بصری سطح بالا – از جمله ردیابی پرتوهای با کیفیت بالا و نورپردازی واقعی‌تر باشیم که اکنون در رایانه شخصی و کنسول های نسل بعدی مانند PS5 و Xbox Series X در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

در نهایت، برای کسانی که بتل پس این فصل را خریداری می‌کنند، شخصیت‌های قابل بازگشایی عبارتند از حضرات Doom Slayer از بازی Doom و Geralt of Rivia از بازی ویچر خواهد بود. نسخه‌های اصلی Fortnite مانند یک اسکیت باز به نام Massai و یک دختر تبردار و شیفته بابا به این افراد می‌پیوندند. هالک شگفت‌انگیز همچنین می‌تواند به زودی از فروشگاه اقلام خرید کند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما