کارت گرافیک سافایر RX 7900 NITRO – مجهز به محفظه بخار و سه ورودی 8 پین

به تازگی شرکت سافایر تیزر جدیدی از کارت گرافیک های Radeon RX 7900 NITRO خودش منتشر و تأیید کرده که محفظه بخار «Vapor-X» به کارت گرافیک‌های این شرکت برمی‌گردند. البته محفظه بخار Vapor-X نباید با کارت گرافیک‌های سری Vapor-X این شرکت اشتباه گرفته بشود.؛ به طور کلی کارت گرافیک‌های سری Toxic و NITRO و Vapor-X شرکت سافایر به محفظه بخار مجهز بوده‌اند.

کارت گرافیک سافایر RX 7900 NITRO – مجهز به محفظه بخار و سه ورودی 8 پین

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،علاوه بر محفظه بخار، تیزر جدید سافایر تأیید می‌کند که کارت گرافیک های Radeon RX 7900 XT/XTX NITRO این شرکت قرار است به سه ورودی برق 8 پین مجهز بشوند و این مسئله در تیزر جدید به خوبی مشخص است. همچنین، این اولین بار است که یک برد سفارشی Navi 31 را با 20 فاز VRM از نزدیک می‌بینیم.

اینطور که تیزر سافایر نشان می‌دهد، برد سفارشی این شرکت آنقدرها هم از برد مرجع AMD عریض‌تر نیست و شرکت سافایر به اضافه کردن فازهای VRM و تقویت آن‌ها و اضافه کردن قطعات بیشتر به همان برد مرجع اکتفا کرده است. البته نباید فراموش کنیم که تغییرات اعمال شده توسط سافایر، به طور قطع پتانسیل اورکلاک سیلیکون Navi 31 را روی این کارت‌ها افزایش می‌دهد.

تیزر جدید سافایر در حالی منتشر شده که کمتر از دو هفته تا آغاز رسمی کارت گرافیک‌های Radeon RX 7900 XT/XTX توسط شرکت AMD فاصله داریم. همان‌طور که می‌دانید، شرکت AMD قرار است عرضه کارت گرافیک‌های جدید خود را با دو مدل RX 7900 XT و RX 7900 XTX آغاز کند. پیش از این شایعه شده بود که کارت گرافیک‌های سفارشی RX 7900 قرار است یک تا دو هفته بعد از مدل‌های مرجع به بازار عرضه بشوند، اما انتشار این تیزر نشان می‌دهد که گویا قرار نیست این گونه باشد؛ حداقل در مورد کارت گرافیک‌های سری NITRO سافایر.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما