اشتراک گذاری اطلاعات کاربر توسط تلگرام در پرونده حقوقی در هند

به نظر می‌رسد تلگرام به تازگی در یک پرونده حقوقی و با حکم دادگاهی در هند نام مدیران کانال تلگرامی و اطلاعات مهم افراد متهم به نقض کپی‌رایت از جمله IP و شماره تلفن آن‌ها را به دادگاه تسلیم کرده است. تلگرام پس از شکایت یک معلم برای جلوگیری از اشتراک‌گذاری مطالب توزیع‌شده درسی وی که بدون اجازه این فرد انجام شده مجبور شد اطلاعات افراد را ارائه دهد.

اشتراک گذاری اطلاعات کاربر توسط تلگرام در پرونده حقوقی در هند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،Neetu Singh معلم شاکی در این باره اظهار کرده که تعدادی از کانال‌های تلگرامی بدون اجازه او با قیمت‌های پایین و تخفیف خورده در حال فروش مطالب درسی او هستند. دادگاه هند قبلا به تلگرام دستور داده بود که به قوانین هند پایبند باشد و جزئیات مربوط به کسانی که چنین کانال‌هایی را ارائه می‌کنند در اختیارت مقامات این کشور قرار دهد.

استدلال حقوقی تلگرام نیز در این خصوص این بود که افشای اطلاعات کاربر، سیاست حفظ حریم خصوصی و قوانین کشور سنگاپور را نقض می‌کند جایی که تلگرام سرورهای فیزیکی خود را برای ارائه خدمات به کاربران در آنجا قرار داده است. البته دفاع حقوقی تلگرام در نهایت مورد تایید دادگاه هندی واقع نشد. دادگاه هند نیز در پاسخ اذعان کرد که نقض کنندگان حقوق کپی‌رایت نمی‌توانند به دلیل اینکه تلگرام سرورهای خود را در خارج از این کشور قرار داد مصون باقی بمانند.

تلگرام در نهایت طبق گفته‌های دادگاه مجبور به اشتراک اطلاعات کاربران شد و دادگاه نیز طی حکمی این موضوع را تایید کرد. با این حال تلگرام در نظر ندارد که مستقیماً و صراحتاً این مسئله را تایید کند و سخنگوی این شرکت اظهار کرد که این سرویس، داده‌های بسیار محدودی را از کاربران ذخیره می‌کند و او در ادامه بیان کرد در بیشتر موارد آن‌ها بدون ارائه نشدن اطلاعات ورود دقیق حتی نمی‌توانند به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا کنند. هند با نزدیک به 150 میلیون کاربر یکی از گسترده‌ترین بازارها برای تلگرام محسوب می‌شود و محبوبیت تلگرام نیز در این بازار تا حدی به دلیل قوانین سختگیرانه حریم‌خصوصی بوده است.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما