اپل لیست بهترین برنامه و بازی های اپ استور 2022 را منتشر کرد

دهمین رویداد جوایز سالانه اپل اپ استور یا همان Apple App Store awards برگزار شده و بهترین برنامه و بازی سال 2022 که توسط تیم تحریریه اپ استور انتخاب شده‌اند، به صورت عمومی معرفی شده‌اند. دسته بندی‌های این رویداد شامل بهترین برنامه‌ها و بازی‌ها برای iPhone، iPad، Mac و Apple TV می‌باشد. ما همچنین برندگان برنامه Apple Watch سال، بازی Apple Arcade سال و پنج برنده Cultural Impact را نیز در این بین داریم داریم.

اپل لیست بهترین برنامه و بازی های اپ استور 2022 را منتشر کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،BeReal را می‌توان برنده بزرگ برنامه‌های آیفون در سال 2022 دانست. یک برنامه شبکه اجتماعی، که به کاربران امکان می‌دهد روزی یک بار عکسی از سلفی و دوربین عقب خود به اشتراک بگذارند. وقتی عکس روزانه شما پست شد، می‌توانید کارهایی که دوستان انجام می‌دهند را از پست‌هایشان ببینید. برنامه‌ای که از ابتدا با هدف مقابله با فضای فانتزی اینستاگرام و تیک تاک عرضه شد.

 

بازی Apex Legends Mobile EA به عنوان بهترین بازی آیفون سال 2022 شناخته شده است. یک شوتر بتل رویال مبتنی بر استراتژی، با شخصیت‌های افسانه‌ای سری Apex Legends را به یک تجربه چندنفره موبایل می‌آورد. تجربه‌ای که چیزی از نسخه PC آن کم ندارد.

Gentler Streak اپلیکیشن سال اپل واچ است. هدف این برنامه رفاهی کمک به کاربران برای تعادل تناسب اندام و استراحت است.

 

GoodNotes 5 عنوان اپلیکیشن سال اپل را به خود اختصاص داد. این یک برنامه یادداشت برداری است که پشتیبانی از Apple Pencil، ابزارهای همکاری و نشانه گذاری PDF را ارائه می دهد.

Moncage بهترین بازی iPad در سال است. این یک برداشت تازه از ژانر ماجراجویی پازل است که با تمام سطوح در داخل یک مکعب اسرارآمیز با طراحی‌های منحصر به فرد برای هر سطح اتفاق می‌افتد. یک بازی که می‌تواند به خوبی تمام هوش و حواس بازیکن را متوجه خود کند.

MacFamillyTree 10 به عنوان اپلیکیشن برتر مک سال شناخته شده است. این یک برنامه درواقع یک نرم افزار شجره نامه است که به کاربران امکان می‌دهد درختان خانوادگی تولید کنند و نمودارها، آمار، عکس‌ها و کلیپ‌های صوتی را اضافه کنند.

Inscryption بهترین بازی سال برای مک شناخته شده است. این بازی یک تجربه ماجراجویی مبتنی بر کارت عمیق با پیچ و تاب‌های غافلگیرکننده را ارائه می‌دهد و بازیکن را غرق در خود می‌کند.

ViX اپلیکیشن سال Apple TV است. این برنامه در واقع پلتفرمی است که مجموعه بزرگی از فیلم‌های اسپانیایی، برنامه‌های تلویزیونی و ورزش‌های زنده را در یک برنامه به ارمغان می‌آورد.

El Hijo از توسعه دهنده HandyGames، بهترین بازی Apple TV است. این بازی مخفی کاری که در غرب وحشی اتفاق می‌افتد، ماجراهای یک پسر بچه یتیم شش ساله را دنبال می کند که در چالش های زندگی حرکت می‌کند.

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما