قیمت روز پژو 207 صفر و دست دوم در بازار + جدول فروردین 1404!
اقتصاد 100- قیمت پژو ۲۰۷ صفر و دست دوم در فروردین ۱۴۰۴ اعلام شد؛ از پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P صفر با قیمت ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان تا مدلهای کارکرده پژو ۲۰۷ دندهای ۱۳۹۶ با قیمت حدود ۶۸۰ میلیون تومان در آگهیهای فروش خودرو در دسترس است."

براساس آگهیهای پژو ۲۰۷ صفر در سایتهای فروش خودرو، پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P صفر مدل ۱۴۰۴ به قیمت ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان معامله میشود و پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P صفر مدل ۱۴۰۴ حوالی ۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان قیمت دارد.
همچنین براساس آگهیهای پژو ۲۰۷ کارکرده، پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ بدون رنگ با ۴۱ هزار کیلومتر کارکرد با قیمت ۹۳۵ میلیون تومان به فروش میرسد. در میان آگهیهای پژو ۲۰۷ کارکرده، شخصی پژو ۲۰۷ دندهای TU۵ مدل ۱۳۹۶ بدون رنگ با ۱۴۱ هزار کیلومتر کارکرد را به قیمت حدود ۶۸۰ میلیون تومان آگهی کرده است. جدول زیر جهت استعلام قیمت پژو ۲۰۷ کارکرده در فروردین ۱۴۰۴ ارائه شده است.
قیمت پژو ۲۰۷ صفر و کارکرده - فروردین ۱۴۰۴ |
||||
برند | مدل (سال) | رنگ/وضعیت بدنه | کارکرد(کیلومتر) | قیمت(تومان) |
پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P | ۱۴۰۴ | مشکی/بدون رنگ | صفر | ۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P | ۱۴۰۴ | مشکی/بدون رنگ | صفر | ۱,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ دندهای TU۵ | ۱۴۰۴ | مشکی/بدون رنگ | صفر | ۸۷۵,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک | ۱۴۰۱ | مشکی/بدون رنگ | ۴۱,۰۰۰ | ۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ پانوراما دندهای | ۱۴۰۲ | سفید/بدون رنگ | ۱۱,۰۰۰ | ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ دندهای TU۵ | ۱۳۹۶ | مشکی/بدون رنگ | ۱۴۱,۰۰۰ | ۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰ |
مقایسه فنی پژو ۲۰۷ و تارا
این دو خودرو، علیرغم تفاوت سگمنت و فرم بدنه، در قوای محرکه با یکدیگر مشابه هستند و هر دو از پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری TU۵ بهره میبرند. البته ۲۰۷ با موتور TU۳ نیز تولید میشود ولی تمرکز ما در این جا بر نسخههای TU۵ است که از لحاظ قیمتی با تارا همرده هستند. در حال حاضر، پژو ۲۰۷ در نسخههای دستی، دستی پانوراما، اتوماتیک و اتوماتیک پانوراما موجود است، درحالیکه تیپهای تارا به V۱P دستی و V۴ LX اتوماتیک محدود میشود. هر دو تیپ دستی و اتوماتیک تارا به پیشرانهٔ ارتقاءیافتهٔ TU۵P مجهز هستند که با خصوصیت های همچون سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ، خروجی بالاتری دارد و قدرتی معادل ۱۱۳ اسب بخار و گشتاوری برابر ۱۴۴ نیوتن متر ارائه میدهد. در بخش انتقال نیرو، تارا V۱ ابتدا با گیربکس پنج سرعته دستی عرضه شد اما به تازگی تیپ V۱P با گیربکس شش سرعتهٔ دستی جایگزین آن گردیده است. تارا V۴ LX نیز از گیربکس شش سرعته اتوماتیک استفاده میکند.
پژو ۲۰۷ در نسخهٔ دستی هر دو مدل پانوراما و سقف فلزی، با همان پیشرانهٔ TU۵ معمولی تولید میشود که ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیرو نیز همچنان توسط گیربکس پنج سرعته دستی قدیمی صورت میگیرد و بنابراین، در نسخهٔ دستی ۲۰۷ از لحاظ قوای محرکه از تارا V۱P یک پله عقبتر است. البته ایرانخودرو در اواخر بهار ۱۴۰۲ نسخه ای از پژو ۲۰۷ را با گیربکس شش سرعته دستی و پیشرانهٔ TU۵P معرفی کرد ولی هنوز از عرضهٔ این مدل خبری نیست و اگر خواهان نسخهٔ دستی این خودرو باشید همچنان با پیشرانهٔ TU۵ معمولی و گیربکس پنج سرعته مواجه خواهید بود. از طرفی دیگر، ۲۰۷ در نسخهٔ اتوماتیک، قوای محرکهٔ کاملاً یکسانی با تارا V۴ LX دارد. این بدان معناست که در این مدل شاهد موتور TU۵P با ۱۱۳ اسب بخار قدرت و گیربکس شش سرعته اتوماتیک خواهیم بود.