لیست قیمت پراید بدون رنگ در فروردین ۱۴۰۴ + اطلاعات دقیق
اقتصاد 100- قیمت پراید ۱۱۱ کارکرده در فروردین ۱۴۰۴ مشخص شد. برای اطلاع از جزئیات قیمت مدلهای مختلف این خودرو محبوب اقتصادی، گزارش ما را بخوانید.

پراید ۱۱۱، یکی از خودروهای اقتصادی محبوب در میان جوانان ایرانی، چند سالی است که تولید آن متوقف شده است. در این گزارش، اطلاعاتی درباره قیمت پراید ۱۱۱ کارکرده در فروردین ۱۴۰۴ ارائه شده است.
بررسی قیمت پراید ۱۱۱ کارکرده
بر اساس اطلاعات بازار خودرو، پراید ۱۱۱ SE مدل ۱۳۹۸ بدون رنگ و با ۱۲۸ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۳۹۵ میلیون تومان عرضه شده است. همچنین پراید ۱۱۱ SE مدل ۱۳۹۶ صافکاریشده بدون رنگ و با ۲۱۶ هزار کیلومتر کارکرد حدود ۳۲۰ میلیون تومان قیمتگذاری شده است.
در میان آگهیها، یک پراید ۱۱۱ SX مدل ۱۳۹۱ دور رنگ با ۳۰۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۱۹۰ میلیون تومان دیده شده است. همچنین پراید ۱۱۱ SE مدل ۱۳۹۷ بدون رنگ و با ۱۳۰ هزار کیلومتر کارکرد با قیمت تقریبا ۴۰۰ میلیون تومان موجود است. جزئیات بیشتر قیمت مدلهای مختلف پراید کارکرده در جدول زیر آورده شده است:
قیمت پراید ۱۱۱ کارکرده - فروردین ۱۴۰۴ |
||||
برند | مدل (سال) | رنگ/وضعیت بدنه | کارکرد (کیلومتر) | قیمت (تومان) |
پراید ۱۱۱ SE | ۱۳۹۸ | سفید/بدون رنگ | ۱۲۸,۰۰۰ | ۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰ |
پراید ۱۱۱ SE | ۱۳۹۶ | سفید/صافکاری بدون رنگ | ۲۱۶,۰۰۰ | ۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پراید ۱۱۱ SX | ۱۳۹۱ | نوک مدادی/دور رنگ | ۳۰۰,۰۰۰ | ۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پراید ۱۱۱ SE | ۱۳۹۸ | سفید/دو لکه رنگ | ۸۸,۰۰۰ | ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پراید ۱۱۱ SE | ۱۳۹۷ | سفید/بدون رنگ | ۱۵۰,۰۰۰ | ۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پراید ۱۱۱ SE | ۱۳۹۷ | سفید/بدون رنگ | ۱۳۰,۰۰۰ | ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
ویژگیهای تیپهای مختلف پراید ۱۱۱
نسخه بهروزرسانیشده پراید هاچبک، با نام سایپا ۱۱۱، در سال ۱۳۸۸ معرفی شد. این خودرو در ابتدا پنج تیپ مختلف داشت که بر اساس ویژگیهایی چون فرمان هیدرولیک، ترمز ABS و ایربگ راننده دستهبندی میشد. تیپ ST، مدل پایه بود که فاقد هر سه قابلیت مذکور بود. تیپ LX دارای فرمان هیدرولیک، تیپ SL مجهز به ترمز ABS، تیپ SX دارای هر دو قابلیت فرمان هیدرولیک و ترمز ABS و تیپ EX مجهز به تمام ویژگیها بود.
در سال ۱۳۹۱، تیپ LE با تیراژ محدود تولید شد که، مشابه تیپ ST بود، اما از قابلیت ایربگ راننده بهرهمند بود. نهایتاً در سال ۱۳۹۲، تیپ SE وارد بازار شد. تیپ SE، با تجهیزاتی مشابه تیپ EX، از ایربگ شاگرد نیز برخوردار بود. سایر بهبودها شامل تقویت جعبه فرمان، ارتقای استاندارد آلایندگی موتور از یورو۳ به یورو۴ و افزایش قدرت و گشتاور موتور بودند.