اولین عکس از خواهر خیلی پلنگ رضا بهرام ! / داف تر از هر دختری !

تصویری از خواهر رضا بهرام در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد قیافه این دختر بعد از مهاجرت تغییر زیادی داشته است.

اولین عکس از خواهر خیلی پلنگ رضا بهرام ! / داف تر از هر دختری !

رضا بهرام خواننده جوان و تازه نفس کشورمان است که طی چند سال اخیر بسیار معروف شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد. تصویری از رضا بهرام در کنار یک زن در آلمان با عنوان اینکه زن داخل عکس خواهر اوست منتشر شده است اما این مسئله صحت ندارد در ادامه عکس خواهر اصلی این خواننده را می بینید.

رضا بهرام

رضا بهرام و خواهرش

بیوگرافی رضا بهرام

رضا بهرام متولد ۲۰ دی ماه سال ۱۳۷۰ در شهر زیبای یزد است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد، از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم جذب موسیقی شد و حالا کلی طرفدار دارد.

رضا هلاورجانی با نام هنری “بهرام” در یک خانواده چهار نفره بدنیا آمده است، او فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر دارد که در رشته های ورزشی به فعالیت میپردازند.

رضا بهرام و خواهرش

او بصورت جدی از سال ۸۸ به سمت رشته موسیقی بازگشت و از سال ۱۳۸۹ وقتی نوزده ساله و دانشجو دانشگاه یزد بود رسما در این هنر حضور داشت.

رضا از سال ۹۳ شروع به انتشار قطعه هایی کرد اما اتفاقی ویژه ای برایش نمی افتاد تا اینکه بهمن ۹۶ در آهنگ گلی از آرش و مسیح عدل پرور به نوان همخوان حضور داشت.

اولین ترانه رسمی اش با نام هنری بهرام قطعه ای بنام عشق بگو در ۲۹ تیر ۱۳۹۷ با تنظیم مسعود جهانی منتشر شد که به سرعت به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد و مسیر او را در موسیقی ایران دگرگون کرد. او اکنون تحت نظر موسسه هنری ققنوس به فعالیت هنری موسیقیایی مشغول است.

رضا بهرام و خواهرش

سبک کار رضا بهرام در موسیقی تلفیقی بوده و برای همین است که به جان دلها می نشیند و شاید همین سبک او باعث شد تا تیتراژ پایانی سریال ممنوعه پذیرای صدای رضا بهرام باشد تا تجربه جدیدی را برای او رقم زند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما