فیلم گریه های آرون افشار وسط اجرا برای تنها عشق زندگیش !

اقتصاد 100 : انتشار ویدئویی احساسی از گریه های تحسین برانگیز آرون افشار برای مادرش در میانه های اجرای کنسرت اش توجه کاربران را جلب کرده است.

فیلم گریه های  آرون افشار وسط اجرا برای تنها عشق زندگیش !

آرون افشار جز معدود خوانندگان ایرانی است که از سنین بسیار کم فعالیت حرفه اش را شروع کرده و در 19 سالگی هم به شهرت رسیده است. او با وجود اینکه آلبوم رسمی منتشر نکرده و تنها به انتشار تک آهنگ ها بسنده کرده است، همچنان مورد توجه مخاطبان قرار دارد.

آرون افشار سال 96 اولین تک آهنگ اش را منتشر کرد و یک سال بعد با قطعه جانم باش به شهرت رسید.  پس از این قطعه هم او 15 تک آهنگ دیگر منتشر کرد که بعضی از آن ها توانستند رکورد بازدید و دانلود را جابجا کنند. او چند ماه قبل یک ویدئویی احساسی از گریه های خود برای مادرش در کنسرت منتشر کرد که بار دیگر در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است.

بیوگرافی آرون افشار

وحید افشار که در شهر شاندیز مشهد در تاریخ ۱ تیر ۱۳۷۷ دیده به جهان گشود با نام هنری آرون شناخته می شود. اصلیت این خواننده ایرانی از خراسان است.

برادر کوچک تر آرون افشار در سال ۹۰ متولد شده و مثل خودش در حال حاضر، ساز و موسیقی را یاد می گیرد و در عرصه ی موسیقی فعالیت دارد.

آرون افشار که در حال حاضر ازدواج نکرده، می گوید که هیچ عجله ای برای متأهل شدن دارد. او معتقد است که هنوز، نیازمند زمان برای قبول مسئولیت همسر می باشد و هنوز هم سن ازدواجش نرسیده است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما