عکس از زندگی شاهانه فریبا نادری بعد از مرگ شوهرش / ازدواج دوم به خانم بازیگر ساخت !

فریبا نادری بازیگر فیلم بهاره رهنما می باشد که برای اکران مردمی آن حضور پیدا کرد اما با ظاهری متفاوت و قابل توجه.

عکس از زندگی شاهانه فریبا نادری بعد از مرگ شوهرش / ازدواج دوم به خانم بازیگر ساخت !

فریبا نادری بازیگر مشهور و محبوب ایرانیه که این روزا بیش از پیش در مراسمات سینمایی دیده میشه. حالا چرا؟ خب اینو بعدا میگیم اما بهتره ابتدا با فریبا نادری بیشتر آشنا بشیم که بازیگری جذابه و تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفا نقش داشته اما خب بیشتر و بیشتر در جعبه جادویی و کمتر بر روی پرده نقره ای. فریبا نادری از چهره های ده شصتیه که حواشی انچنانی نداره اما خب و. اصلا و ابدا هنرمندی آروم نیست و شیطنت مخصوص به خودش رو داره.

فریبا نادری گاهی حتی با کوچیکترین موضوعات مورد توجه قرار میگیره چرا که از درون روحیه ای شیطون داره و اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر در سریال "ستایش" هم بیخود و بی جهت نبود که اونقدرررر خوب و حرفه ای نقش پری سیما رو ایفا کردن! چرا که مثلا این کاراکتر به بازیگران ساده تر نمیاد و حتما باید یه جسارت درونی داشته باشی! 

اما از اینها که بگذریم و برسیم به حال حاضر خانوم بازیگر باید بگیم که فریبا نادری در آخرین کاری که دیده شد و حضور داشت فیلم بهاره رهنما بود که خانوم خانوما کارگردانی کردن و نیوشا ضیفمی و فریبا نادری بازیگری! در ادامه ابتدا تصاویری از فریبا بانو در اکران مردمی این فیلم مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

unknown_345256305_792353669189937_3343129039794741576_n

unknown_345041416_261131119702990_3180516326244900590_n (3)

Untitled

فریبا نادری پولداره ولی چندان خوشتیپ خیییر

خب همونطور که دیدین فریبا نادری چهره ای ساده داره اما به دور از نچرال بودن! وی که تا به حال هم عمل زیبایی بینی داشته و هم یه کارای زیر پوستی زیبایی بر روی چهرش زده، حال با این صورت دیده میشه که خب نشون میده خیلی علاقمند به آرایش غلیظ نیست اما به انواع و اقسام کارای خوشگلاسیون رغبت داره.

فریبا نادری که در این مراسم از یک استایل تقریبا سنتی و گل گلی استفاده کرده بود، نگاه بسیاری از عکاسان رو جلب خود نمود. فریبا نادری اهل استایل های عجیب در اینجور مراسمات نیست اما خب تا دلتون بخواد تو صفحه اینستاگرامش استایل های عجیب و.فضایی تو طول روزمرگیش منتشر میکنه!

مثلا در ادامه مشاهده می کنید نمونه ای از ان را!

n7ULhA1cLSkg

فریبا نادری از خیلیا لایف استایلی مرررفه تر داره

شاید شما هم شنیده باشید و شاید هم نشنیده باشید و ندونید که فریبا نادری بهش نمیاد اما یکی از بازیگرای به شدت پولداریه که شید خیلی از بازیگرا به گرد پاش نرسن، حالا چرا؟ چون خانوم بازیگر شوهری پولدار دارد و سالهایت که با آقای همسر لایف استایل مرفه رو تجربه میکنه. این ازدواج دوم فریبا نادری است که صاحب فرزندی دختر نیز می باشند. فریبا نادری به مناسبت عید نوروزی تصویری از دخترش و نمایی از خانه به اشتراک گذاشت.

unknown_336957129_1401865630550250_7560148432006785833_n

فریبا نادری حتی زمانی که در برنامه شام ایرنی هم حضور پیدا کرد با خون زندگی لاکچری و معدودی که داشت همکاراش رو حسابی متعجب ساخت. 

 

دانلود ویدیو

اما فریبا نادری چیشد که رستوران دار شد!

بعد اینکه شام ایرونی پخش شد و همه دیدن که فریبا اینا چقد خفن و لاکچری هستن این پرسش مطرح شد که مگه خانوم بازیگری در حد فریبا که هیچ وقت سوپراستار و نقش یک نبوده و در ضمن جزو پرکارای سینما و تلویزیون هم نیست، چقدر پول در میارن که خونه زندگی اینجوری دارن؟ با کمی کند و کاو تو زندگی شخصی فریبا خانوم نادری به جواب این پرسش می رسیم. اول اینکه فریبا خانوم نادری یه شوهر خیلی پولدار و بیزینس من داره که تو صنایع غذایی فعال هستن. مورد دوم اینکه فریبا به جز بازیگری کارهای دیگه ای هم داره که احتمالاً درآمد اونا بیشتر از بازیگریه! فقط یک نمونه اینکه خانوم یه رستوران شیک و باکلاس تو بالا شهر تهران دارن که اتفاقاً خودش هم به شدت پاکار رستوران هست و مدیریت اون رو به عهده داره.

Untitled+(1)+(1) (1)

فریبا نادری شد دلیل جذب مخاطب برای این مغازه لاکچری!

ناگفته نمونه که اکتیو بودن فریبا نادری همچین بدم نبوده و خانوم بازیگر در حال حاضر بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارند که دوست دار وی هستند. فریبا نادری همانند بسیاری از همکاران جیگول خود گهگاهی به مزون ها جهت تبلیغات دعوت میشه اما اینبار ویدیویی از او و چند بازیگر خانوم دیگر منتشر شد که همگی به مغازه ای بسیار بزرگ در بالاشهر تهران دعوت شده بودند. فریبا خانوم نادری هم بیشتر از همه تو چشم بود و خب به بهونه تشکر پیج رو تگ کرد که تبلیغ جذابی هم برای این مغازه شد!

 

دانلود ویدیو
 
 
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما