تولدبازی مریم خدارحمی در جمع دوستانش / خانم بازیگر رو دست لاکچری ها زد !

مریم خدارحمی بازیگر شهرت یافته ای هستش که معمولا کم حاشیستا ولی خب گاهی به مانند جشن تولد جدیدیش سوژه ای برای کاربران مویشه.

تولدبازی مریم خدارحمی در جمع دوستانش / خانم بازیگر رو دست لاکچری ها زد !

 همیشه بازیگرا نباید به مانند مثلا خانوم سحر قریشی باشن و با پارتی بازی خودشون رو بولد کنند! برخی از هنرمندان هم هستند به مانند خانوم مریم خدارحمی که از این راه های الکی و جاده خاکی به دورن حتی اگه قرار باشه اونقدرها شهرت پیدا نکنن و پیشنهاد کاریشون هم یک دهم باشه! مریم خدارحمی بازیگر مشهوریه که با بازی در سریال "سه پنج دو" نشون داد میتونه طنز ایفای نقش کنه و با بازی در سریال "ستایش" هم ثابت کرد میتونه اجتماعی طور دیده بشه و جدی! مریم خدارحمی در سینما کمتر دیده شده و بیشتر با تلویزیون بوده که شهرت یافته. وی در حال حاضر در فیلم و سریالی حضور نداره اما خب اینستاگرام که هست!

بله اینستاگرام این فضای مجازی و نامروئی شده جایی که همه ادما کوچیک و بزرگ پیر و جوون درش حضور دارند و اصلا لزومی نداره تا مثلا خانوم بازیگر حتما مشغول به کار باشه، فقط کافیه اینستاگرام فعالیت کنه اون وقته که از چشم نمیوفته که هیچ، حتی شاید بیش از بقیه هم پررنگ بشه! مریم خدارحمی نیز اینگونه است و از اکتیو های شش دونگ اینستاگرامی می باشد. در ادامه ابتدا ویدیویی از تولد بازی این بازیگر مشاهده می کنید که خیلیم لاکچری طور برگذار شد!

 

دانلود ویدیو

مریم خدارحمی عروس شد ولی بی داماد!

مریم خدارحمی ازدواج نکرده و مجرده. اما خب بارها خانوم بازیگر در حالی که استایل و لباسی به شدت مجلسی و حتی عروس طور داشته دیده شده و تصاویری اینچنین منتشر کرده.

مریم خدارحمی که یه چهره مدلینگی و غیرطبیعی داره، در صنعت مدلینگ هم ظاهرا دستی بر آتش برده که البته این موضوع تنها مختص مریم بانو نیست و بسیاری از بازیگران خانوم هستند که پا به این راه گذاشتن اما نه چندان حرفه ای، بلکه دست و پا شکسته و در حد خیلی معمولی که فقط ظاهری آراسته ازشون نشون داده بشه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از خانوم بازیگر در حالی که با ظواهری مجلسی طور هستند اما خبری از عروس شدن نیست!

Untitled+(1)

مریم خدارزحمی جزو خاص خورای کشوره که خیلیم به خودش مینازه!

قطعا میدونید تو این جهان به این بزرگی همه گوشت خوار نیستن و خیلیا بر این نظرند که باید گیاهخوار بود و صدمه ای به حیوانات نرسوند! میدونید که مثلا امیر تتلو هم اینچنینه و اتفاقا خیلیم رو این قضیه متعصبه که نخوردن حیوانات بر روی زندگیش تاثیر گذاره. حالا جالبه که بدونید مریم خدارحمی نیز اینچنین است و با نظر تتل خان به شدت موافق!

مریم خدارحمی حتی تو پیجشم یه عالمه عکس و ویدیو ازین موضوع منتشر کرده تا بلکه بتونه حتی شده یک نفر رو به این سمت و سو ببره و به قول خودش از گمراهی در بیاره کنه! البته که این کلمه چندان جالب به نظر نمیده چرا که خیلی از کاربران میگن یعنی حالا ما شدیم گمراه و شما دانا؟! در ادامه ابتدا تصویری از خانوم بازیگر مشاهده می کنید و بعد هم کپشن جالبی که نوشت!

93770796_236052154265753_2188460805170422040_n

کپشن خانوم خانوما در رابطه با تصویر بالا که گوشت خواران رو گمراه و نا آگاه میدونن!!

هر چه فکر کردم که چى بنویسم

بنویسم مرغ نخوریم ، تخم مرغ نخوریم تا دست ما هم همراه این جنایت نباشه

دیدم بارها گفته شده و کو گوش شنوا!

جز اینکه عده اى ناراحت شدن و نوشتن شما به تغذیه ى ما چیکار دارى!

حالا فقط باید نشست و نگاه کرد

تا روزى که به دل آدما بیفته

که دست از سر حیوانات بر دارن

چه مرغ چه خروس چه جوجه ى یه روزه

چه هر جاندارى که چشم داره

میبینه

درک میکنه و احساس داره

من خودم جزو گمراهان بودم و یک روز متوجه شدم که بدون خوردن و بهرکشى از حیوانات زندگیم خیلى قشنگتره

unknown_343578563_787378245931920_8939226885175247758_n

مریم خدارحمی با این سبک لایف استایل نمیذاره زندگی اذیتش کنه!

مریم خانوم خدارحمی با اینکه گفتیم در عرصه بازیگری کم رنگ شده اما بیش از 300 هزار دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش دارد و عکسو فیلم های بسیاری از خود منتشر میکند که در ادامه برخی از آن را مشاهده می کنید که خانوم بازیگر با کفش های تابستونه شان توجه هارو جلب کرده اند و از هوای بکری که در آن هستند لذت می برند.

Untitled

البته این اولین باری نیست که مریم خدارحمی در پی گشت و گذاره و خانوم بازیگر تقریبا دم به دقیقه در حال گردشگری و خلاصه عشق و حال دنیا هستند و چه عشق و حالی در این دنیا بهتر از طبیعت گردی و هوای خوب؟!

مریم خدارحمی براشم فرقی نداره کوه و دشت و دمن باشه و یا رودخونه و شهر گردی و...! او کوله بار خود را برمیداره و راه می افته. خانوم بازیگر گاهی هم با دوستان همکارش دیده می شود و همراه با ان ها به این تفریحات میره که یکی از رفیق جینگاشم شهرزاد کمال زاده است که همین چند وقت پیش برای کوهنوردی رفته بودند.

unknown_292200644_507501811135464_8222396875844660134_n

کمی بیشتر با مریم خدارحمی

مریم خدارحمی متولد 16 اردیبهشت 1362 در اصفهان، بازیگر سینما و تلویزیون است. خدارحمی بیش از چیزی که فکرش را کنید حامی حیواناته و پیج اینستاگرامی اش هم پر از فیلم و عکس هایی در اینباره می باشد.

تحصیلکرده دانشگاهی رشته تدوین می باشد که کار تصویر را از شبکه استانی شروع کرد، او مدتی بازیکن فوتبال بوده و تجربه عمل زیبایی بینی هم دارد. مریم خدارحمی هنوز ازدواج نکرده مجرد می باشد.

مریم خدارحمی و مادرش مریم خدارحمی و مادرش
 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما