جنجال جدید از نیوشا ضیغمی / خانم بازیگر راز شوهرش را برای ازدواج گفت !

اقتصاد 100 : نیوشا ضیغمی تصویری جذاب از چهره خود را در اینستاگرام منتشر کرده است.

جنجال جدید از نیوشا ضیغمی / خانم بازیگر راز شوهرش را برای ازدواج گفت !

نیوشا ضیغمی متولد سال 59 در تهران و تحصیل کرده رشته روانشناسی کودک است. پدر نیوشا ضیغمی یک دبیر بازنشسته بود و مادرش نیز کارمند بازنشسته است. وی یک خواهر به نام روشا دارد. گفته می شود نیوشا ضیغمی اصالتا از سمت مادری کرد مهاباد است. نیوشا ضیغمی در سال 89 با آرش پولادخان که یک تاجر نقره می باشد ازدواج کرد. گفته می شود مهریه این زوج فقط دو سکه طلا است. نیوشا ضیغمی می گوید شوهرش برای اینکه با وی آشنا شود با یک برنامه از قبل طراحی شده سرمایه گذار یکی از فیلم هایش می شود و در نهایت به او پیشنهاد ازدواج می دهد. این زوج در سال 97 صاحب دختری به نام “لنا” شدند. نیوشا ضیغمی تصویری جذاب از چهره خود را در اینستاگرام منتشر کرده است.

 

نیوشا ضیغمی

نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج نیوشا ضیغمی و همسرش

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش پولادخان:

حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.راستش را بخواهید مهم ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی توانم بی ادب باشم و نمی توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.

مهریه نیوشا ضیغمی

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه ام یک سکه است. نمی توانم درک کنم که 2 خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند.

نیوشا ضیغمی با لباس سنتی کردی/ با این استایلم جذاب و تماشاییه

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما