ستاره پسیانی عاشق مادربزرگش است / این عکس لو داد !

اقتصاد 100 : ستاره پسیانی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری خاص و احساسی برای جملیه شیخی توجه کاربران را جلب کرده است.

ستاره پسیانی عاشق مادربزرگش است / این عکس لو داد !

شاید کمتر کسی بداند که ستاره پسیانی 38 نخستین بار در چهار سالگی آن هم در فیلم سینمایی بهترین بابای دنیا وارد عرصه بازیگری شد.

گرچه او به واسطه پدرش یعنی آتیلا پسیانی وارد این حرفه شد. اما تلاش های مستمرش سبب شد تا از زیر سایه پدر خارج شود و به عنوان یک بازیگر مستقل و کار بلد شناخته شود.

او که نوه جمیله شیخی، بازیگر سینمای قبل و بعد از انقلاب است، برای مارد بزرگ خود یک استوری منتشر کرده است.

پسیانی در این رابطه تصویری قدیمی از جمیله شیخی و برخی دیگر از بازیگران مشهور منتشر کرده و در حاشیه آن از قلب آتشین برای ابراز احساسات خود بهره برده است.

استوری آتشین و احساسی ستاره پسیانی برای جمیله شیخی

 

بیوگرافی ستاره پسیانی

ستاره پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۴ در تهران و دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است.

پسیانی موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران برای بازی در نمایش صد در صد به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی شده است.

وب در فیلم و سریال‌ های بسیاری به ایفای نقش پرداخته است که می‌ توان به خاتون، لتیان، آماده باش، ننه دلاور و فرزندان او. ولپن، بیست و یک بار مردن در سی روز، مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش، لانتوری، کوچه بی‌ نام. وارونگی، فرشتگان قصاب، خوب بد جلف ۲، نهنگ آبی، جمشیدیه، کرگدن، سرخ پوست، اتاق ورونیکا و پاییز اشاره کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما