اختصاصی اقتصاد 100

خبر خوب دبیر انجمن وارد کنندگان موبایل به خریداران شب عید/ منتظر یکشنبه باشید!

اقتصاد ۱۰۰ - دبیر انجمن وارد کنندگان موبایل، تبلت و لوازم خانگی اعلام کرد: گوشی گلکسی اس ۲۳ روز یکشنبه توسط همکاران از کمرگ ترخیص خواهد شد و بلافاصله وارد شبکه توزیع خواهد شد.

خبر خوب دبیر انجمن وارد کنندگان موبایل به خریداران شب عید/ منتظر یکشنبه باشید!

به گزارش گروه دانش و فناوری، مهدی عبقری از پیشکسوتان بازار موبایل در گفتگوی اختساصی با "اقتصاد 100"ضمن اعلام این خبر در خصوص آخرین وضعیت گوشی آیفون ۱۴ گفت: هنوز مجوز رجیستری برای این گوشی صادر نشده و دلیل گران شدن آیفون ۱۳ این است که این گوشی دیگر در جهان تولید نمی‌شود و به همین دلیل با افزایش قیمت مواجه شده و نایاب شده است.

وی در خصوص برگزاری اولین کنگره موبایل در ایران که قرار است اسفند ماه برگزار شود، افزود: بحث کنگره این بود که در این سالها ما چنین رویداد و رویکردی شبیه آنچه در اسپانیا هر سال برگزار می‌شود، نداشتیم و این اولین بار است که در ایران برگزار می‌شود.

عبقری ادامه داد: نکته دوم اینکه در ۶ سال اخیر که شرکتهای وارد کننده اصلی موبایل از کشور به دلیل تحریم خارج شدند و واردکنندگان مجوز دار از وزارت صمت ورود پیدا کردند، هیچ وقت دیده نشدند. بنابراین هنوز از نامهای قدیمی ایران نوکیا و ... گفته می‌شود که بیش از ۷ الی ۸ سال اصلا وجود خارجی ندارند.

بدین ترتیب به گفته وی این شرکتها دیده نشدند و فرصتی هم به آنها داده نشد که دیده بشوند و شاید هم خودشان در این عرصه تجربه کسب نکرده بودند و صاحب برند نبودند.

دبیر انجمن تاکید کرد کنگره به امید خدا برگزار می‌شود تا شرکتهای انجمن دیده شوند و توانمندی‌های خود را به رخ خواهند کشید تا در نهایت شرکتها بتوانند برند خود را معرفی و تثبیت کنند. در این زمینه برندهای سامسونگ و شیائومی و اپل به عنوان برند شناخته شده هستند و انشالله این شرکتها هم بتوانند برند خود را به مخاطبین و مشتریان بشناسانند.

عبقری در پاسخ به تعدد شرکتهایی که در حوزه برند شیائومی در ایران فعالیت می‌کنند گفت: نه شیائومی و نه هیچ برند دیگری در ایران نمایندگی رسمی ندارند چراکه اگر داشتند، سایرین{شرکتهای ایرانی} نمی‌توانستند عملا کار کنند.

بنابراین به گفته وی چون نمایندگی رسمی نیست، بقیه شرکتها در این حوزه فعال هستند و در عرصه واردات ورود پیدا کرده‌اند.

وی افزو:د حالا عده‌ای در جاهایی مانند ۱۱۸ خود را ثبت کرده و یا سایتی را به نام دات آی آر ثبت رسانده‌اند ولی ما به عنوان انجمن همه شرکتها را در زیرمجموعه خود رسما تایید می‌کنیم، چرا که هیچ فرقی با هم ندارند.

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی تاکید کرد شرکتها نمی‌توانند از برند معتبر گواهینامه دریافت کنند چرا که اگر چنین بود، خود آن برند مستقیم در ایران دفتر می‌زد مانند وقتی که دفتر سامسونگ و هوآوی داشتیم و به همین خاطر ما همه شرکتهای واردکننده را تایید می‌کنیم و از نظر ما معتبر هستند.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما