سبک آرایش شهریورماهی ها را بشناسید / خشن اما جذاب + عکس ها

بیشتر خانم‌ها علاقه‌ی خاصی به طالع بینی دارند و آن‌را دنبال می‌کنند، آیا تا به حال دقت کردید که آرایش ماه تولد چگونه است؟!

سبک آرایش شهریورماهی ها را بشناسید / خشن اما جذاب + عکس ها

سبک آرایش شهریورماهی

طالع‌بینی و اشتیاقی برای آرایش کردن، موضوعی جالب برای خانم‌هایی که عاشق میکاپ و طالع‌بینی هستند.  Starlit_makeup میکاپ آرتیست کانادایی آرایش ماه تولد هر صورت فلکی را با استایلی جدید در شبکه‌های اجتماعی درست نموده و پخش کرده است.

در کنار هر کدام از میکاپ‌ها، توضیحاتی را نیز در مورد شخصیت هر کدام از علامت‌ها را نیز نوشته است.

آرایش ماه تولد - طالع بینی و آرایش صورت

آرایش ماه تولد حمل – قوچ – Aries

پاکیزه و نترس

آتشین و به شدت قوی، او لباس آهنی به تن دارد و شاخ‌هایش همیشه برای مبارزه آماده هستند. همیشه پر انرژی و شارژ بوده و به دنبال تحرک و مسابقه است. به صورت رهبری نترس متولد شده و همیشه حریص است. از طرفی روح بسیار صاف و پاکی مانند کودکان دارد؛ پاکیزه و نترس.

آرایش ماه تولد حمل – قوچ – Aries

آرایش ماه تولد ثور – گاو – Taurus

مرکز قدرت

به صورت قاطعانه‌ای سرسخت و لجباز با شخصیتی قوی و با اراده، با پشتکار فراوان و قدرت تصمیم گیری عالی، او زود جوش است و وقتی کاسه‌ی صبرش پر شود، تمام آن انرژی (عصبانیت) را آزاد می‌کند. همچنین عاشق چیزهایی است که احساساتش را هیجان زده کند. همیشه توسط آرامش درونی و احساس قدرتمند ثبات، خود را کنترل می‌کند و همیشه مرکز قدرت و تاثیرگذاری است.

 آرایش ماه تولد ثور – گاو – Taurus

آرایش ماه تولد جوزا – دو پیکر – Gemini

ترکیبی از هوش بالا، ادراک و سخنوری.

او به خاطر طبیعیت متناقضش شناخته می‌شود، ذهنش همواره بین منطق و بیهودگی در حرکت است. او ترکیبی از نبوغ بالا، ادراک و سخنوری است. درون او همیشه جنگی مرموز بین نقاط چپ و راست (سیاهی و سپیدی) وحود دارد؛ او مانند آینه‌ای، بهترین و بدترین نقاط شما را بهتان نشان می‌دهد و چیزهایی که نمی‌خواستید ببینید را در او خواهید دید.

 آرایش ماه تولد جوزا – دو پیکر – Gemini

آرایش ماه تولد سرطان – خرچنگ – Cancer

همه چیز را عمیقا درک می‌کنند، هرچند دوست ندارند نشان دهند.

او جزر و مد، نوری ملایم درخشان از ماه و موجی که به خلیج برمی‌خورد، است. او همه چیز را درک می‌کند، هر چند ممکن است آن‌را نشان ندهد. پوسته‌ای که دورش است ممکن است سخت و بعضی وقت‌ها ناشکستنی باشد، اما همین صدف است که روح لطیف و مهربان او را حفظ می‌کند. او مانند ماه است، بنابراین هر روز با ظاهری متفاوت در برابرتان ظاهر می‌شود.

 آرایش ماه تولد سرطان – خرچنگ – Cancer

آرایش ماه تولد اسد – شیر – Leo

شخصی که با بلندترین صدا می‌خندد، درخشان‌ترین لبخند را دارد و از همه با اطمینان‌تر می‌خرامد.

معمولا می‌توانید در بین جمع او را تشخیص دهید – اون بلندترین خنده، درخشان‌ترین لبخند و زیباترین راه رفتن را دارد. موی او از طلا است و پوستش می‌درخشد. او یک ماده شیر، یک رهبر و یک جنگجو است. ممکن مانند یک رویای زیبا و ملایم باشد اما هیچگاه اجازه نمی‌دهد جهنم فقط در درونش بسوزد!

آرایش ماه تولد اسد – شیر – Leo

آرایش ماه تولد عذرا – دوشیزه – Virgo

همواره در تلاش است که از بی نظمی، نظم بسازد.

او تجسم معصومیت، خلوص و قضاوت است. طبیعت خاکی‌اش او را به طور خارق‌العاده‌ای باهوش و آنالیز کننده ساخته است. تمام چیزهایی که برای او زیبا است به صورتی اندک اما با عظمت منفجر می‌شود. او یک دوشیزه است و به زمان‌های دوری تعلق دارد؛ همواره در تلاش است تا از درهم ریختگی، نظم بسازد.

 آرایش ماه تولد عذرا – دوشیزه – Virgo

آرایش ماه تولد میزان – ترازو – Libra

گلی با تیغ پنهان.

شخصیت جذابی که دارد نیازمند ستایش است، صدا و قلبش موسیقی خاصی دارند. برای این‌‎که او را کاملا درک کنید، نیاز به درک صحیحی از میزان‌های ترازو دارید؛ تعادل همیشگی بین احساس و منطق. او گلی با خار پنهان است و بدون او، زندگی عادلانه نخواهد بود.

آرایش ماه تولد میزان – ترازو – Libra

آرایش ماه تولد عقرب – کژدم – Scorpius

قدرتمند، پرشور و شهودی.

همه چیز به نگاه نافذ و رسوخ کننده‌ی او باز می‌گردد. تیره و حساب‌گر، چشمان او هیپنوتیزم کننده هستند. قدرتمند، پر حرارت و شمی است. او قدرت و سیاهی را همزمان دارد؛ نیمی ایزدبانو و نیمی جهنم. با تمام این اوصاف، او الهی است و چشمانش جاهایی هستند که روحتان در آن دیده می‌شود.

آرایش ماه تولد عقرب – کژدم – Scorpius

آرایش ماه تولد قوس – کمان – Sagittarius

آواره‌ی خستگی ناپذیر

او یک آواره‌ی خستگی ناپذیر است؛ همواره به دنبال یافتن ایده‌های نو و تجربه است. کمانش سمبل خواست درونی او برای رسیدن به اهداف بالا و مهم است. او یک درمانگر روح است که نبوغ بالایش پلی میان بهشت و زمین را به وجود آورده است.

آرایش ماه تولد قوس – کمان – Sagittarius

آرایش ماه تولد بزماهی – بز – Capricorn

هیچ کوهی آنقدر بلند نیست که نتواند از آن بالا رود.

پشتکار او قابل ستایش است، خود بازداری بسیار قوی دارد. او واقعی، جاه‌طلب و همیشه آماده است. همواره به سمت مقصدش روان است و با هر سختی و بی‌رحمی که وجود دارد به دستش می‌آورد. هیچ کوهی آنقدر بلند نیست که او نتواند از آن بالا برود و عشق او به استواری زمین است.

 آرایش ماه تولد بزماهی – بز – Capricorn

آرایش ماه تولد دلو – ریزنده آب – Aquarius

غیر قابل پیش بینی و سرکش.

او دانشمندی دیوانه در آزمایشگاهش است که در طول روز و شب به فکر اختراع و خلق می‌باشد. قدرت فکر کردن و عکس العمل‌های شگفت انگیزی که بعد از هر تفکر دارد باعث غیر قابل پیش بینی بودن و دمدمی مزاج بودن او می‌شود. اغتشاش و بهم ریختن تخصص‌های اصلی او هستند. او مبهوت کننده و ترسناک است؛ وو هیچکدام از این دو لفت، دیگری را خط نمی‌زند. همواره میان خط باریکی از نبوغ و دیوانگی در حرکت است. او در آینده زندگی می‌کند و کسی است که با امواج آمده است.

آرایش ماه تولد دلو – ریزنده آب – Aquarius

آرایش ماه تولد حوت – ماهی – Pisces

رقیق (لطیف) و عمیقا رازآلود

شخصیتی به شدت رقیق و لطیف و عمیقا رازآلود دارد. ذهن او مانند اقیانوسی عمیق است و همه چیز در آن فرو می‌رود. او همیشه خلاف جهت شنا می‌کند، و این نشان‌گر دوگانگی روح او است. او ساحره‌ای قدرتمند است و قلبش مانند دریایی از احساسات می‌باشد؛ همیشه در رویای قلمرویی است که فقط مختص به خودش می‌باشد.

 آرایش ماه تولد حوت – ماهی – Pisces



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما قبل از منطقی کردن قیمت بنزین کدام کار در اولویت است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما