پست احساسی حسن یزدانی برای همسرش + عکس دامادی

حسن یزدانی، پس از کسب مدال نقره المپیک پاریس، با انتشار پستی احساسی خطاب به همسرش در اینستاگرام، احساسات خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

پست احساسی حسن یزدانی برای همسرش + عکس دامادی

دلنوشته حسن یزدانی برای همسرش در روز ازدواجشان

حسن یزدانی کشتی گیر مازندرانی که در المپیک 2024 پاریس با وجود مصدمیت توانست مدال نقره را کسب کند، این روزها مورد توجه قرار گرفته و زندگی خصوصیش سوژه رسانه ها شده است. دلاور کشتی ایران که با کسب مدار نقره به رکورد پهلوان تختی رسید و در تاریخ ورزش ایران جاودانه شد، متاهل است و با انتشار عکس دامادیش پستی خاص و احساسی برای همسرش منتشر کرده است. در ادامه این بخش از نمناک عکس دامادی حسن یزدانی وپست احساسی او برای همسرش را مشاهده می کنید.

حسن یزدانی نابغه کشتی آزاد که در کارنامه ورزشی خود تجربه بالا رفتن از سکوهای (مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی، مسابقات المپیک) را دارد، برای همسرش عاشقانه و احساسی نوشت:

دست ات را به من بده دستهای تو با من آشناست.

ای دیر یافته با تو سخن میگویم به سان ابر که با توفان

به سان علف که با صحرا به سان باران که با دریا به سان پرنده که با بهار به سان درخت که با جنگل سخن می گوید

زیرا که من ریشه های تورا دریافته ام زیرا که صدای من با صدای تو آشناست.

آرزو میکنم که همه ی شما عزیزان هم روزی به خواسته ی قلبیتون برسید و در مسیر عشق و موفقیت هم زمان قدم بردارید.

حسن یزدانی

حسن یزدانی با لباس دامادی در روز ازدواجش

همسر حسن یزدانی کیست؟

حسن یزدانی که تا به حال در تمام مسابقات و تورنمنت های مختلف خوش درخشیده است، تا کنون عکسی از همسرش در صفحه خود منتشر نکرده است و اطلاعات زیادی درباره همسر حسن یزدانی وجود ندارد.

بیوگرافی حسن یزانی

حسن یزدانی متولد 7 دی 1373 در یک خانواده 6 نفره در گیل خواران شهرستان جویبار است. او 3 برادر دارد و حسن یزدانی پسر سوم این خانواده است. پدر حسن یزدانی در فینال مسابقات المپیک پاریس پس از مصدومیت پسرش و باز ماندن از کسب مدال طلا حالش بد شد و مأموران پزشکی با همراهی دکتر بابک شایگان، پزشک اتحادیه جهانی کشتی بلافاصله وارد عمل شدند و او را به خارج از سالن منتقل نمودند.

منبع:نمناک



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما