قاب قدیمی ولی زیبا از مسعود پزشکیان در کنار همسر مرحومشان

به عکسی که از مسعود پزشکیان و همسرش منتشر شدهاست توجه بفرمایید.

 قاب قدیمی ولی زیبا از مسعود پزشکیان در کنار همسر مرحومشان

مسعود پزشکیان (زادهٔ 7 مهر 1333) پزشک و سیاستمدار ایرانی است که از سال 1387 نماینده حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بوده است. او در دوره دهم، به عنوان نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی نیز انتخاب شد. پزشکیان پیش از این از 1380 تا 1384 سمت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را بر عهده داشت.

پزشکیان مدرک فوق تخصص جراحی قلب از دانشگاه علوم پزشکی ایران دارد. او طی جنگ ایران و عراق، مسئول اعزام اکیپ‌های پزشکی به جبهه‌ها بود و همزمان به‌صورت رزمنده و پزشک خدمت می‌کرد. او در سال‌های 1379 تا 1380 در دوره وزارت محمد فرهادی، معاون سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کابینه نخست سید محمد خاتمی بود و در کابینه دوم خاتمی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مجلس رأی اعتماد گرفت. پزشکیان در دورهٔ وزارتش یک بار مورد استیضاح ناموفق مجلس قرار گرفت. او در سال 1386 در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی برای اولین بار به‌عنوان نماینده آذربایجان شرقی راهی مجلس شد.

پزشکیان نمایندهٔ جبهه اصلاحات ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری 1403 است. پس از اعلام تأیید صلاحیت او، سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین، از او اعلام پشتیبانی کرد. پزشکیان پیشتر در انتخابات ریاست جمهوری 1392 شرکت کرد اما قبل از آغاز بررسی صلاحیت‌ها به نفع هاشمی رفسنجانی انصراف داد و در انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شد. پزشکیان احیای مذاکرات هسته‌ای ایران برای کاهش تحریم‌های ایالات متحده و رویکرد ملایم در قبال حجاب اجباری و حفظ حجاب از طریق «کار فرهنگی» را از اهداف خود برای ریاست‌جمهوری اعلام کرده است. وی اکنون نهمین رئیس جمهور ایران است و باسوادترین رئیس جمهور دنیا نیز نام گرفته است.

همسر مسعود پزشکیان

منبع:طوطیانیوز

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما