متولدین کدام ماه بیشتر خیانت می کنند

جدای از خصوصیات کلی متولدین ماه ها، برخی خصوصیات جزئی تر و خصوصی تر هم درمورد آنها وجود دارد. یکی از این خصوصیت ها، احتمال خیانت افراد متولد یک ماه است که در ادامه به بررسی آن پرداخته ایم.

متولدین کدام ماه بیشتر خیانت می کنند

متولدین کدام ماه ها بیشتر خیانت می کنند؟

به یاد داشته باشید، ایجاد اعتماد به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد، اما با خیانت تمام آنها تنها در یک لحظه از بین می رود. بنابراین، در روابط عاشقانه تان، فقط براساس انگیزه و امیال عمل نکنید. در عوض، تمام تلاش خود را برای حفظ یک رابطه سالم و صادقانه انجام دهید.

متولدین کدام ماه بیشتر خیانت می کنند 

توجه به این نکته مهم است که اگرچه برخی متولدین ماه ها ممکن است بیشتر خیانت کنند، اما این یک قانون سخت و همگانی نیست. بلکه هر فرد با فرد دیگر تفاوت دارد. و ما فقط نشانه های (عمومی) افراد را به اشتراک می گذاریم. بنابراین دلیل نمی شود که چون یک نفر متولد یک ماه خاص است، خیانتکار باشد. ما در ادامه استعداد خیانت متولدین ماه ها از ضعیف به قوی را دسته بندی کرده ایم.

12. استعداد خیانت در تیرماهی ها

علامت زودیاکی که کمترین احتمال خیانت را دارد تیر ماه است. تیرماهی ها با نماد خرچنگ، به خاطر حساسیت و عمق عاطفه ‌شان شناخته می‌شوند، که آنها را به شرکای وفاداری فوق‌العاده تبدیل می‌کند. آنها به کسانی که دوستشان دارند وفادار هستند و برای محافظت از آنها و رابطه شان هر کاری انجام می دهند. علاوه بر این، تیرماهی ها زندگی طولانی مدت را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهند.

متولدین تیرماه ، معمولا موجوداتی کاملا خانگی هستند که از ایجاد محیطی دنج و امن در خانه لذت می برند. این باعث می‌شود که آنها کمتر خیانت کنند. زیرا از امنیت ناشی از داشتن یک رابطه متعهدانه راضی هستند. با این حال، اگر یک شریک تیرماهی احساس کند که مورد بی توجهی قرار گرفته است، ممکن است از شما دور شود، اما نه با خیانت.

11. استعداد خیانت در اردیبهشت ماهی ها

برج ثور یا اردیبهشت، دومین ماهی است که کمترین احتمال خیانت را دارد. برج ثور یکی از ثابت ترین و قابل اعتمادترین نشانه های زودیاک است. آنها شرکای فوق العاده وفاداری هستند که به رابطه خود متعهد هستند. اردیبهشت ماهی ها همچنین برای امنیت و ثبات در یک زندگی مشترک ارزش قائل هستند. بنابراین به ندرت نیاز به جستجوی مراتع سبزتر در جاهای دیگر را احساس می کنند.

به علاوه،  اردیبهشت ماهی ها  به صبر و انعطاف پذیری خود معروف هستند. آنها بر اساس انگیزه عمل نمی کنند و اغلب وقت می گذارند تا قبل از هر اقدامی درباره تصمیمات شان فکر کنند. به این ترتیب، خیانت چیزی نیست که معمولاً در ذهن یک اردیبهشت ماهی می‌گذرد. در مجموع، برج ثور یک ماه وفادار است که ثبات یک رابطه طولانی مدت را بیش از هیجان یک چیز جدید دوست دارد.

10. استعداد خیانت در شهریور ماهی ها

علامت زودیاکی که سومین (کمترین احتمال خیانت) را دارد شهریور است. شهریورماهی ها به تحلیلی بودن و عملی بودن معروف هستند. آنها تمایل دارند شریک وفاداری باشند که قبل از هر اقدام فکر می کنند. به این ترتیب، آنها به ندرت از روابط خود دور می‌شوند و ترجیح می‌دهند بر ثبات و امنیت زندگی شان تمرکز کنند.

خصوصیات متولدین ماه ها

هنگامی که آنها وارد یک رابطه می شوند، برای مدت طولانی در آن هستند. این باعث می‌شود که احتمال خیانت در آنها بسیار کمتر باشد. به علاوه،  شهریورماهی ها  دوست دارند روی زندگی شان کنترل داشته باشند و ایده تقلب و خیانت در برنامه های موفقیت آنها نمی گنجد. با این حال، آنها می توانند مستعد کمال گرایی باشند و اگر کسی به آنها خیانت کند دیگر نمی تواند اعتماد آنها را به خود جلب کند.

9. استعداد خیانت در آبان ماهی ها

آبانی ها نهمین دسته از افرادی هستند که کمترین احتمال خیانت را دارند. متولدین این ماه به دلیل طبیعت پرشور خود شناخته شده اند. و آنها در روابط عاشقانه شان هم وفادار هستند. در واقع، آنها نسبت به شریک زندگی خود بسیار حسود و مالک هستند. با این حال، آنها همچنین می توانند بسیار مرموز باشند و تمایلی به ابراز احساسات یا ترس های خود نداشته باشند.

اگر  آبان ماهی ها  در رابطه ای احساس نکنند که درک می شوند، ممکن است شروع به کنار کشیدن کنند. بعلاوه، آنها افراد مغروری هستند. بنابراین اگر در رابطه خود احساس کنند در حقشان ظلم شده است، کنار می کشند. البته نه با خیانت، بلکه به شریک شان می گویند که رفنتی هستند. بنابراین، اگر فضای امنی برای آبانی ها وجود داشته باشند، می توانند شریک فداکاری باقی بمانند.

8. استعداد خیانت در مرداد ماهی ها

هشتمین دسته لیست ما  مرداد ماهی ها  هستند. شیرهای طلایی معمولاً شرکای وفادار و فداکاری هستند. آنها از روابط عاشقانه لذت می برند و در یک محیط پرشور و پویا پیشرفت می کنند. با این حال، نیاز آن‌ها به توجه گاهی اوقات می‌تواند بر آنها تأثیر بگذارد و آنها را به دنبال فردی دیگر بفرستد. زیرا مردادی ها بسیار پرشور هستند و عاشق هیجان و اغواگری هستند.

جذاب بودن آنها می تواند یک دارایی بزرگ برای آنها باشد، ولی می تواند آنها را در مسیر وسوسه قرار دهد. بنابراین، مردادی ها باید حواسشان به این باشد که بر اساس انگیزه عمل نکنند. برعکس، بررسی کنند که چگونه اعمالشان ممکن است بر اطرافیانشان تأثیر بگذارد. آنها نباید اجازه دهند که تمایلات نفسانی بر آنها غلبه کند. و شرکای آنها هم باید حواس باشد که به آنها بی توجهی نکنند.

7. استعداد خیانت در بهمن ماهی ها

برج دلو یا بهمن ماه، هفتمین علامت زودیاک است که بیشترین احتمال خیانت کردن را دارد. بهمن ماهی ها به طور طبیعی به سمت افرادی جذب می شوند که می توانند آنها را از نظر فکری و عاطفی تحریک کنند. آنها نیاز عمیقی به آزادی و استقلال دارند. این امر، می تواند آنها را به جهش از یک رابطه به رابطه دیگر سوق دهد.

متولدین کدام ماه ها خیانت می کنند 

برای وفادار ماندن،  بهمن ماهی ها  باید یاد بگیرند که چگونه احساسات خود را ابراز کنند و با فردی که با او در ارتباط هستند، صادق باشند. و در حالی که ممکن است آنها تمایل ذاتی برای کشف چیزهای جدید داشته باشند، هنوز باید مطمئن شوند که با شریک زندگی خود ارتباط برقرار می کنند. این افراد لب مرز هستند و برای زنده نگه داشتن رابطه شان باید تلاش کنند.

6. استعداد خیانت دی ماهی ها

ششمین علامت زودیاک در لیست ما که بیشترین احتمال خیانت را دارد، برج جدی یا دی ماه است.  متولدین دی ماه  چیزهای بسیار خاصی را از روابط خود می خواهند. دی ماهی ها ممکن است احساس کنند که در صورت عدم تحقق در اهداف زناشویی می توانند خیانت کنند. آنها درون گرا هستند و احساسات خود را بروز نمی دهند، بنابراین احتمال خیانت آنها بالاست.

یک دی ماهی معمولاً ریسک نمی‌کند، بنابراین بعید است که بر اساس انگیزه عمل کنند یا کاری خلاف اخلاق خود انجام دهد. زیرا که آن‌ها ترجیح می‌دهند اوضاع را تحت کنترل داشته باشند. بنابراین اگر فکر کنند که به نحوی به نفعشان است، ممکن است با دقت برای خیانت برنامه‌ریزی کنند. یک دی ماهی باید بیاموزد که چگونه با شریک خود صادقانه و آشکار صحبت کند، تا از خیانت کردن دور باشد.

5. استعداد خیانت در اسفند ماهی ها

این یکی ممکن است شما را شگفت زده کند، اما ماهی های اسفندی در واقع پنجمین رتبه در لیست ما را دارند. آنها جزو افرادی هستند که احتمال تقلب و خیانت زیادی دارند. این افراد حساس هستند، و آنها اغلب با نیازها و عواطف دیگران نیز هماهنگ هستند. بنابراین ممکن است توسط کسی وسوسه شوند که بتواند به آنها آرامش دهد یا درک کند که آنها در رابطه مناسب خودشان نیستند.

اشتباه نکنید، آنها خیانت کار نیستند، بلکه ممکن است توسط دیگران گول بخورند. بنابراین، این ساده دل بودن آنها است که باعث می شود خیانت کنند. بنابراین وظیفه اصلی بر دوش شمایی است که با یک اسفندماهی در ارتباط هستید. اگر حواس تان نباشد، او را اذیت کنید یا از رفتن حرف بزنید،  اسفندماهی  هم واکنش نشان خواهد داد. پس، وظیفه شما است که نگذارید او خیانت کند.

4. استعداد خیانت در مهر ماهی ها

چهارمین ماه در لیست ما که بیشترین احتمال خیانت را دارد، مهر ماه است. به عنوان افراد بسیار اجتماعی و جذاب، مهر ماهی ها به سمت جذابیت عاشقانه و معاشقه کشیده می شوند. آنها اغلب بین میل خود به استقلال و نیاز خود به همراهی درگیر هستند، که می تواند آنها را مستعد خیانت در طول مسیرهای سخت در یک رابطه کند.

متولدین کدام ماه خیانتکار هستند

اگر  مهرماهی ها  در رابطه فعلی خود احساس قدردانی نکنند، شخص دیگری را تعقیب می کنند. اینکار از دید آنها بسیار بی ضرر است و فقط راهی برای تقویت نفس شان است. اما همین بی ضرر بودن، می تواند منجر به خیانت عاطفی شود. مهرماهی ها همچنین به احساس بلاتکلیفی داشتن خود شناخته می شوند. بنابراین، همین احساس هم می تواند آنها را به سمت خیانت روانه کند.

3. استعداد خیانت در آذر ماهی ها

سومین دسته در لیست ما که بیشترین احتمال خیانت را دارد،  آذر ماه  است. این ماجراجویان، آزادی خواهان در تغییر و اکتشاف هستند. بنابراین ممکن است وسوسه شوند که از رابطه ای که بیش از حد معمولی یا راکد به نظر می رسد، دور شوند. آنها از معاشقه و ایجاد ارتباطات جدید لذت می برند که می تواند آنها را به دردسر بیندازد.

آذر ماهی ها، معمولاً دایره وسیعی از دوستان را دارند، بنابراین ممکن است با یکی از آنها به شریک عاطفی شان خیانت کنند. آنها همچنین می توانند در تصمیم گیری های خود بی مسئولیت باشند و ناآگاهانه هم خیانت کنند. متولدین آذر ماه باید یاد بگیرند که از آنچه که دارند خوشحال باشند. همچنین، آنها باید راه هایی برای هیجان انگیزتر کردن رابطه فعلی خود بیابند تا مرتکب خیانت نشوند.

2. استعداد خیانت در فروردین ماهی ها

فروردین ماه، در فهرست نشانه های زودیاک ما در رتبه دوم قرار دارد که به احتمال زیاد خیانت می کند. متولدین این ماه پرشوراند و توسط احساسات و تکانه های شدید هدایت می شوند. تمام اینها می تواند منجر به رفتار بی پروایانه در آنها شود. فروردینی ها همچنین به دلیل خلق و خوی آتشین مزاج و دو قطبی بودن خود شناخته می شوند که باعث می شود ثبات روانی نداشته باشند.

یک  فروردین ماهی  ممکن است به خیانت، به عنوان راهی برای مقابله با کسالت یا بی قراری در یک رابطه روی بیاورد. اگر آنها از طرف شریک خود احساس چالش یا هیجان نمی کنند، ممکن است به دنبال هیجان در جای دیگری باشند. آنها عمیقاً و شدید عاشق می شوند، اما وقتی شور و شوق آنها خنک شد، می توانند سریع از کشتی بپرند و سوار کشتی دیگری شوند.

1. استعداد خیانت در خرداد ماهی ها

و اما خرداد ماهی ها بیشتر از تمام ماه ها اهل خیانت و تقلب هستند. آنها استاد بازیگری هستند و می توانند به راحتی با چند دروغ خیانت خودشان را انکار کنند. آنها عاشق جستوجو و آزمایش هستند، بنابراین ممکن است به دنبال تنوع در اتاق خواب یا خارج از آن باشند. خردادی ها همچنین بسیار مستقل هستند و خواهان آزادی هستند، که ممکن است آنها را بیشتر در معرض خیانت قرار دهد.

خرداد ماهی ها  برای غلبه بر ترس از تعهد، می توانند برای ایجاد روابط طولانی و پایدار تلاش کنند. توانایی خردادی ها برای انطباق سریع با شرایط و ایستادن روی پای خودشان، به آنها انگیزه خیانت می دهد. رفتار شیطنت آمیز خرداد ماهی ها، به آنها اجازه می دهد تقریباً از هر چیزی فرار کنند. بنابراین اگر با یک خرداد ماهی در رابطه هستید، حواس تان به رفتارهای او باشد.

منبع: پارس ناز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما