اولین عکس ها از دختر شایسته ایران + بیوگرافی فرزانه اصغری ملکه زیبایی ایرانی

عکس های جدید از فرزانه اصغری دختر شایسته ایران را ملاحظه نمایید.

اولین عکس ها از دختر شایسته ایران + بیوگرافی فرزانه اصغری ملکه زیبایی ایرانی

دختر شایسته ایران انتخاب شد! چند ماهی است که بحث حضور ایران در مسابقات دختر شایسته جهان یا میس یونیورس داغ است. گروهی از دختران زیبا برای حضور در این مسابقات اقدام کردند و در نهایت مسابقه برگزار شد. قبلا در مورد حضور خواهر سام اصغری که فرزانه اصغری نام دارد در این مسابقات نوشته بودیم. به هر روی ۳ روز قبل این مسابقات برگزار شد و جالب است بدانید که فرزانه اصغری موفق شد تاج دختر شابسته ایران را از آن خود کند و به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی میس یونیورس شرکت کند.

فرزانه اصغری

فرزانه اصغری برنده تاج دختر شایسته ایران شد

چنانچه گفتیم فرزانه اصغری خواهر سام اصغری و در واقع خواهر شوهر سابق بریتنی اسپیرز است! بد نیست بدانید فرزانه اصغری مدل و پرستار ۳۱ ساله ساکن آمریکاست. تصاویر ایسنتاگرام او نشان می دهد که حسابی به لحاظ استایل و تناسب اندام طی سال ها تلاش کرده است و شاید بتوان گفت چندان دور از استانداردهای این مسابقه نیست. مسابقات زیباترین دختر جهان یا میس یونیورس ۲۰۲۴ در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۴ در مکزیک برگزار خواهد شد و خانم فرزانه اصغری به عنوان نماینده ایران در این رقابت حضور خواهد یافت.

فرزانه اصغری

زندگی حرفه ای فرزانه اصغری

فرزانه اصغری که در اینستاگرام با نام فی (Fay) شناخته می شود مدل است و تا به حال در چندین فشن شو کت واک داشته است. او همچنین کتخصص پوست و زیبایی و کارآفرین است. در واقع می توان گفت که در زندگی حرفه ای خود پیشرفته خوبی داشته و حرف هایی برای گفتن دارد. او هفته گذشته در یکی از مصاحبه های خود خطاب به زنان ایرانی گفت:

«باید رویا داشته باشید،‌بلند پرواز باشید، قوی باشید، نترسید و سعی کنید تا به سمت رویاهای تان گام بردارید حتی اگر کوچک باشد چرا که در نهایت منجر به موفقیت شما خواهد شد، از خود دفاع کنید، مستقل باشید و از رویاهای تان دست نکشید.»

فرزانه اصغری

فرزانه اصغری

منبع: رکنا

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما