عروس و دامادی که 57 سال فاصله سنی دارند!

داستان عاشقانه غیرمعمول دختر 23 ساله ای از استان هبی چین و مرد 80 ساله ای که در خانه سالمندان با این دختر جوان ملاقات کرده بود، بحث داغی را در جامعه چین برانگیخت.

عروس و دامادی که 57 سال فاصله سنی دارند!

جنجال عاشقی و ازدواج دختر 23 ساله با پیرمرد 80 ساله

دختر جوان هنگام کار به عنوان داوطلب در خانه سالمندان در استان هبی با عشق زندگی خود آشنا شد. آقای لی 80 ساله ساکن آنجا بود و این دو پس از اینکه متوجه شدند علایق و سرگرمی های مشترک زیادی دارند به سرعت با هم دوست شدند اما، با گذشت زمان، دوستی آنها به چیزی بیشتر تبدیل شد، زیرا دختر جوان جذب بلوغ، ثبات و خرد آقای لی شد و در نقطه مقابل، پیرمرد هم تحت تأثیر نشاط و مهربانی جوانی شیائوفانگ قرار گرفت.

خانواده دختر جوان رابطه عاشقانه او را با مردی که همسن پدربزرگش است تأیید نکردند، اما او تصمیم گرفت به دنبال خواسته قلبی اش باشد و با والدینش رابطه خود را قطع کرد تا با آقای لی ازدواج کند.

این زوج غیرمعمول به تازگی در مراسمی ساده اما شیک با هم ازدواج کردند. اگرچه هیچ یک از خانواده هایشان در این مراسم حضور نداشتند، اما آن دو با یکدیگر عهد و پیمان کردند و قول دادند که در بیماری و سلامت در کنار یکدیگر بمانند.

شیائوفانگ دائماً عکس‌ها و ویدیوهایی از خود و آقای لی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند که بسیاری آن را اثبات عشق واقعی می‌دانند. با این حال، فاصله سنی بحث برانگیز نیز انتقادهایی را علیه این زن 23 ساله ایجاد کرده است و خیلی ها معتقدند او صرفاً برای جلب توجه و معروف شدن اقدام به چنین کاری کرده است.

منبع: نمناک

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما