تاتو زدن اسم نامزد روی پیشانی و پشیمانی بعد از آن! + عکس

تاتو زدن اسم نامزد روی پیشانی که توسط یکی از شاخ های مجازی انجام شد، واکنش کاربران را برانگیخت.

تاتو زدن اسم نامزد روی پیشانی و پشیمانی بعد از آن! + عکس

این اینفلوئنسر جوان ادعا کرده بود که از خالکوبی کردن اسم نامزدش روی پیشانی خود پشیمان نمی شود. او که از هنجارهای اجتماعی فاصله گرفته، گفته بود که با خالکوبی نام نامزدش روی پیشانی، عشق خود را به مرد زندگی اش، نشان می دهد.

اما همانطور که شبکه های اجتماعی فراگیرتر می شوند، واکنش ها هم به این حرکات عجیب شاخ های مجازی بیشتر می شود. برخی از مردم حقیقت پشت خالکوبی پیشانی این اینفلوئنسر را زیر سوال می برند، در حالی که برخی دیگر نامزد او را سرزنش می کنند. با وجود این چالش ها، او محکم می ایستد و شجاعانه از تصمیم خود دفاع می کند.

خالکوبی کردن اسم همسر روی پیشانی

باید بگوییم که این شاخ مجازی، از روند خالکوبی فیلم گرفته است. این ویدیو با آنا شروع می شود که شابلون نام نامزدش کوین را با ظرافت روی قسمت بالایی صورتش کشیده است. همانطور که دوربین می چرخد، او روی صندلی یک تاتو آرتیست می نشیند و آماده است تا اثر هنری موقتش را به یک بیانیه دائمی تر تبدیل کند.

تاتو زدن اسم نامزد روی پیشانی 

این فیلم احساسات آنا را هم به تصویر می‌کشد. زمانی که آرتیست کار خود را شروع می‌کند و سوزن را در پیشانی او فرو می‌رود، آنا از نظر احساسی تحریک می شود. در طول این فرآیند، او اخم می‌کند و گریه می‌کند و نگاهی اجمالی هم به درد و ناراحتی‌ای که در طول این تلاش غیرمعمول تجربه می‌کند، ارائه می‌کند.

واکنش کاربران به تاتو آنا استاسکوفسکی

بخش نظرات این پست آنا داغ است. تصمیم عجیب آنا استانسکوفسکی برای خالکوبی نام نامزدش روی پیشانی‌اش واکنش‌های بسیاری را از طرف فالوورهایش برانگیخته است. یکی از کاربران راه حلی ارائه کرد و نوشت: «وقتی خواستی آن را کاور کنی به من پیام بده.» یکی دیگر از کاربران هم صحت این ویدئو را زیر سوال برد.

تاتو روی صورت

این کاربر گفت: «این واضح است که ویدیو جعلی است. هیچ سوزنی در نمای نزدیک وجود ندارد، فقط قسمت پلاستیکی دستگاه روی پوست او قرار دارد. همچنین، هیچ قرمزی، تورم، خونریزی و پاک کردن جوهر/خون در طول فرآیند وجود ندارد. یک تاتو آرتیست هم با دیدگاهی حرفه ای وارد صحنه شد و گفت: به عنوان یک آرتیست… هرگز این کار را دیگری انجام نمی دهم.

در میان این کامنت ها، یک کاربر هم پیشنهادی به آنا داد، او توصیه کرد که: اگر می‌خواهی به او ثابت کنی که به او اهمیت می‌دهی، صبح برایش یک فنجان چای درست کن عزیزم. باید بگوییم که واکنش ها به این حرکت عجیب و خارج از عرف بسیار زیاد بوده است. به طور کلی هیچ کس در هیچ کشوری، تاتو زدن روی صورت و پیشانی را خوب نمی داند.

از تاتو زدن اسم همسرم پیشمان نمی شوم!

البته آنا گفته بود که هیچ پشیمانی از اینکارش ندارد. علی‌رغم ادعای گروهی که پشیمانی آینده را پیش‌بینی می‌کنند، به‌ویژه اگر آنا در طول زندگی‌اش در کنار کوین باقی نماند، آنا تصمیم گرفته است که به واکنش‌های افراد پاسخ دهد. او تاکید کرد که انتخاب‌هایش به خودش مربوط است و گفت: همه به من می‌گفتند، پشیمان خواهم شد و هر بار که در آینه نگاه می‌کنم… عاشقم.

بدترین تاتو دنیا

در یک ویدیوی جدید، او با شور و شوق احساسات خود را بیان کرد و گفت: من عاشق خالکوبی هستم و عاشق نامزدم هستم و فکر می کنم اگر واقعاً کسی را دوست دارید باید آن را نشان دهید … می‌دانی، فقط باید آن را ثابت کنی. برای آنا، خالکوبی نماد پیوندی است که به راحتی پاک نمی شود.

در همین حال، در نقطه ای دیگر از جهان، زنی که صورتش بر خلاف میل او توسط سابقش نامزد سابق اش، خالکوبی شده بود، از یک غریبه مهربان، پیشنهاد تغییر زندگی دریافت می کند. این ویدیو هم بسیار پربازدید بود. این زن می خواست آن خالکوبی را پاک کرده و یا آن را تغییر دهد.

منبع: پارس ناز



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما قبل از منطقی کردن قیمت بنزین کدام کار در اولویت است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما