راز جوان ماندن زنان اندونزیایی چیست؟ + عکس

راز جوان ماندن زنان اندونزیایی چیست؟ هر ملتی نکات و رازهای زیبایی خاص خود را دارد.

راز جوان ماندن زنان اندونزیایی چیست؟ + عکس

 درمان‌های اندونزیایی برای زیبا و جوان ماندن، ریشه‌ها و روش‌هایی باستانی دارند که قرن‌هاست مورد استفاده قرار گرفته‌اند. زنان اهل اندونزی در 53 سالگی می توانند 35 ساله به نظر برسند و یک وبلاگ نویس مشهور پوسپا دوی نمونه خوبی از این ادعا است.

1. استفاده از آرد برنج

زنان اندونزیایی علاوه بر استفاده از آرد برنج با آب به عنوان ماسک صورت، اسکراب های مخصوصی برای بدن خود درست می کنند. خمیر لایه بردار آنها با برنج آسیاب شده، زنجبیل، آجیل، ریشه زردچوبه، دارچین و پودر چوب صندل درست می شود. باید همه مواد را با هم آسیاب کنید. این اسکراب طبیعی پوست را نرم و تمیز می کند، اما آن را فقط برای بدن خود استفاده کنید.

راز جوان ماندن زنان اندونزیایی 

2. پیشگیری از ترک های پوستی

بالیایی ها سعی می کنند با ماساژ سر تا پا، از بدن خود مراقبت کنند. جلوگیری از ترک‌های پوستی بسیار ساده‌تر از مبارزه با آن‌ها است. یکی از پرطرفدارترین مراسم استفاده از ماسک شکم بالیایی است. این شامل برنج آسیاب شده و “کنکور”، ریشه ای شبیه زنجبیل است. این مواد به خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کنند.

3. راز جوانی : استفاده از دانه های پاپایا برای پوست

زنان اندونزیایی از پاپایای له شده با یا بدون شیر استفاده می کنند و آن را مستقیماً روی صورت خود می زنند تا پوستشان درخشان شود. همچنین برای از بین بردن رنگ تیره مو و جلوگیری از آسیب به آن، دانه های پاپایا را آسیاب کرده و با آب مخلوط می کنند. سپس این خمیر را به موهای خود می‌مالند و یک ساعت صبر می‌کنند و آبکشی می‌کنند.

4. استفاده از شیر بز برای حمام

این یک حمام زیبایی باستانی است که توسط شاهزاده خانم های جاوه استفاده می شد. به حفظ پوست جوان و نرم کمک می کند. زنان شیر بز را به حمام خود اضافه کرده و 30 دقیقه در آن نشسته و سپس خودشان را می شویند. البته هنوز تحقیقات علمی زیادی در این مورد صورت نگرفته است. ولی ممکن است که این روش پرهزینه برای جوان ماندن مفید باشد.

5. ساختن کرم حمام

در اندونزی، حمام کرم یک راه درمان مورد علاقه است. البته آنها با کرم مخصوص حمام نمی کنند، بلکه این پروسه، یک روش طولانی است. ابتدا یک ماسک موی آووکادو بزنید، سپس موهای تان را در معرض بخار حمام قرار دهید. پس از آن یک ماساژ سبک روی پوست سر، گردن و شانه های خود انجام دهید.

راز جوانی زنان اندونزی

باید بگوییم که این روش با شستن مو و سشوار کشیدن به پایان می رسد. از نظر علمی هم باید بگوییم که حمام کرم فقط یک درمان آرامش بخش نیست، بلکه به موهای شما کمک می کند تا قوی و سالم باشند و از آنها در برابر اثرات بد مواد شیمیایی محافظت می کند.

6. راز جوانی صورت : انجام ماساژ دو بار در هفته

ماساژ برای اندونزیایی ها برای سلامتی و جوانی ضروری است. بنیانگذار برند مد، نونیتا رسپاتی می گوید که او حتی رژیم زیبایی مخصوص به خود را دارد. علاوه بر این، او مانیکور و پدیکور، ماسک صورت، درمان مو، و ماساژ دو بار در هفته دارد.

7. تابش شادی به زندگی

یکی از محبوب ترین وبلاگ نویسان در اندونزی که در سن 53 سالگی 35 ساله به نظر می رسد راز جوانی خود را فاش کرد. او می گوید: هر چه بزرگتر می شود، شادتر است. شادی به حفظ زیبایی درونی و بیرونی کمک می کند. بیشتر لبخند بزنید و خودتان را دوست داشته باشید. شما برای جوان ماندن از کدام نکته استفاده می کنید؟ و برای حفظ جوانی چه رازهایی دارید؟

راز جوانی صورت و چهره

در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه پست های بیشتر در این زمینه، می توانید به لینک های پیشنهادی ما مراجعه کنید. شما می توانید با انواع راه و روش ها در فرهنگ های مختلف برای جوان ماندن آشنا شوید. ما همچنین برخی روش های تایید شده علمی را هم در این مورد به اشتراک گذاشته ایم.

منبع: پارس ناز



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما