ترسناک ترین جنگل ایران را بشناسید / مشهدی ها از ترس نمی خوابند !

در کشور ما نیز جنگلی وجود دارد که شبها، صدای جیغ از آن به گوش می رسد و مکانی رمزآلود است. نام این جنگل ترسناک، جنگل جیغ مشهد است!

ترسناک ترین جنگل ایران را بشناسید / مشهدی ها از ترس نمی خوابند !

جنگل جیغ ، یکی از رازآلودترین و ترسناک ترین جنگلهای ایران است که در روستای سربرج مشهد قرار دارد. افرادی که به جنگل جیغ مشهد رفته اند، تایید می کنند که از میان درختان جنگل، صدای جیغ به گوش می رسد. بعضی از افراد، این صداهای جیغ را مربوط به اجنه می دانند و بعضی ها نیز این صداهای وحشتناک را متعلق به ارواح ناآرامی می دانند که در این جنگل به اسارت درآمده اند. این صدای جیغ به محض تاریک شدن هوا شروع می شود و تا نزدیک صبح ادامه دارد!

مشاهده این جنگل و پی بردن به راز نهفته در آن، برای بسیاری از افراد جذاب و ماجراجویانه است و به همین دلیل، هر ساله به تعداد بازدیدکنندگان جنگل جیغ اضافه می شود.

جنگل جیغ کجاست؟

جنگل جیغ در نزدیکی مشهد و در روستای سربرج بخش طرقبه قرار دارد. فاصله جنگل جیغ تا مشهد، 32 کیلومتر است و شما می توانید در عرض حدوداً 45 دقیقه، خودتان را به جنگل جیغ برسانید.

برای رفتن به جنگل جیغ، ابتدا به جنوب غرب مشهد و بلوار خلج بروید. در انتهای بلوار خلج، وارد جاده ای پرپیچ‌و‌خم خواهید شد. در این جاده، باید 15 کیلومتر دیگر هم رانندگی کنید تا به سه راهی روستای سربرج برسید. در این راه فرعی، 7 کیلومتر دیگر رانندگی کنید تا به جنگل جیغ مشهد برسید. پیشنهاد می کنیم که به همراه دوستان و اعضای خانواده خود به جنگل جیغ بروید تا کمتر احساس ترس و وحشت کنید.

در جنگل جیغ مشهد، رودخانه ای پرآب را مشاهده می کنید که بسیار باصفا است. جنگل جیغ مشهد، زیستگاه پرندگانی مانند عقاب و قرقی و حیواناتی مانند گرگ و روباه است. در بعضی از بخش های جنگل جیغ، درختان بلند مانند سرو و چنار و درختان میوه مانند درخت سیب، گیلاس، گردو و… را مشاهده می کنید.

مردم روستای سربرج، خونگرم و مهربان هستند و با خوشرویی، از مسافران مشهد استقبال می کنند و شما می توانید زیبایی های این روستا را نیز از نزدیک ببینید و لذت ببرید.

از نظر علمی، شنیده شدن صداهای جیغ در این جنگل، به دلیل وجود نوعی جیرجیرک به نام «چرز» است که صدایی شبیه به جیغ انسان تولید می کند.

بهترین زمان برای بازدید از جنگل جیغ مشهد

جنگل جیغ در منطقه ای کوهستانی قرار دارد و به همین دلیل، آب و هوای جنگل جیغ خنک است. بیشتر افراد در فصل بهار و تابستان، به جنگل جیغ مشهد می روند تا زیبایی و سرسبزی جنگل را از نزدیک ببینند. جالب است بدانید که در خردادماه، صداهای شبانه جنگل به اوج خود می رسد و به وضوح شنیده می شود. درختان گیلاس در ماه خرداد میوه می دهند و به همین دلیل، در این زمان حشرات، ملخ ها و جیرجیرک ها به سمت باغ های گیلاس حمله می کنند و از تجمع آنها، صداهای جنگل بیشتر می شود.

جاذبه های دیدنی اطراف جنگل جیغ مشهد

در نزدیکی جنگل جیغ مشهد می توانید سایر جاذبه ها مانند غار مغان، منطقه گردشگری هفت حوض، روستای خلج و قلعه تاریخی روستای سربرج را هم ببینید.

اقامت در جنگل جیغ مشهد

اگر اولین بار است که به جنگل جیغ مشهد می روید، بهتر است که از اقامت در نیمه های شب جنگل خودداری کنید؛ زیرا مجبور می شوید که تمام طول شب را با شنیدن صدای جیغ سپری کنید و از شدت وحشت، چشم روی هم نگذارید! پیشنهاد می کنیم که در طول روز از جنگل جیغ بازدید کنید؛ زیرا در طول روز، خبری از سایه های ترسناک و صدای طولانی جیغ نیست.

شما می توانید در شهر مشهد اقامت داشته باشید و یک روز از سفرتان را به بازدید از جنگل جیغ مشهد اختصاص دهید. بهترین زمان برای حرکت به سمت جنگل جیغ، صبح زود است تا بتوانید بخشهای مختلف جنگل را ببینید و قبل از تاریک شدن هوا به هتل یا اقامتگاه خود برگردید.

برای خلق لحظات شاد و لذت بخش در سفر به مشهد، باید برای رزرو هتل مناسب اقدام کنید تا اقامتی آرام و راحت داشته باشید. در ادامه، با 3 هتل معروف و مناسب برای اقامت در مشهد آشنا خواهید شد.

جنگل جیغ مشهد، ترسناک ترین جنگل ایران!

معرفی هتل بیستون مشهد

هتل بیستون مشهد، هتلی دو ستاره و ارزان است که در نزدیکی حرم رضوی و در خیابان خسروی مشهد قرار دارد. فاصله هتل بیستون تا حرم، حدود 5 دقیقه است. در هتل بیستون مشهد، 36 واحد اقامتی مختلف وجود دارد و شما می توانید از میان انواع اتاق های دو تخته، آپارتمان های یک خوابه و آپارتمان های دوخوابه، واحد اقامتی دلخواه خود را انتخاب کنید. از جمله امکانات رفاهی هتل بیستون مشهد می توان به مواردی مانند اینترنت پرسرعت، تلویزیون، لوازم پخت و پز، اجاق گاز، رستوران و… اشاره کرد. اگر به دنبال هتلی ارزان برای اقامت در مشهد هستید، برای رزرو هتل بیستون مشهد اقدام کنید.

معرفی هتل بهبهان مشهد

هتل آپارتمان بهبهان در مشهد، هتلی سه ستاره و نوساز است که در خیابان امام رضا قرار دارد. فاصله هتل بهبهان مشهد تا حرم رضوی، تنها 5 دقیقه است و همین موضوع، از امتیازات بزرگ این هتل محسوب می شود. در هتل آپارتمان بهبهان، انواع اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته وجود دارد. فضای اتاق های هتل بهبهان بزرگ و پرنور است و دکوراسیون زیبایی دارد. از جمله امکانات رفاهی هتل بهبهان مشهد می توان به مواردی مانند سرو صبحانه رایگان، رستوران، کافی شاپ، خدمات بهداشتی شبانه روزی، خدمات تهیه بلیط، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس و… اشاره کرد. همچنین این هتل سه ستاره، انواع بلیط های تخفیف دار مجموعه های آبی مشهد را به مهمانان خود هدیه می دهد تا بتوانند روزهای شاد و هیجان انگیزی را در شهر مشهد تجربه کنند. نزدیکی هتل بهبهان به حرم امام رضا و مراکز خرید مشهد، رعایت پروتکل های بهداشتی، فضای آرام و زیبای هتل، از جمله مزیتهای اقامت در این هتل هستند.

جنگل جیغ مشهد، ترسناک ترین جنگل ایران!

معرفی هتل درویشی مشهد

بدون شک، یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های مشهد، هتل درویشی است که در بلوار امام رضا قرار دارد. با پای پیاده می توان فاصله هتل درویشی تا حرم رضوی را در عرض 10 دقیقه طی کرد. اگر در سفر به مشهد دوست دارید در یکی از هتل های لوکس و لاکچری مشهد اقامت داشته باشید، برای رزرو هتل درویشی مشهد اقدام کنید.

امکانات هتل درویشی مشهد بسیار جذاب و متنوع است و با ارائه خدماتی مانند خدمات اسپا، سالن ماساژ، باشگاه ورزشی، رستوران های مختلف، کافی شاپ، سالن زیبایی، سونا، جکوزی، استخر، مرکز خرید، اتاق جلسات و… تلاش می کند تا رضایت مسافران و زائران عزیز را به دست بیاورد.

اتاق های هتل درویشی مشهد در 4 دسته اتاق های VIP، رویال، ملل و اتاق های فصل طبقه بندی می شوند. چیدمان اتاق های ملل هتل درویشی، با معماری و دکوراسیون کشورهای مختلف مانند هند، مصر، چین، ایران باستان، رم، عربستان و… انجام شده است و فضای بسیار جذابی دارند.

منبع: سماتک

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما