عمده ترین دلیل ردی معاینه فنی خودروهای سنگین/ ترمز کامیون ها کار نمی کند!

اقتصاد 100- معاینه فنی بیش از ۴۴ هزار وسائل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در آذربایجان غربی انجام شد.

عمده ترین دلیل ردی معاینه فنی خودروهای سنگین/ ترمز  کامیون ها کار نمی کند!

به گزارش گروه حمل و نقل اقتصاد 100،  سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مراجعه بالغ بر ۴۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه وسائل نقلیه سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی استان در ۷ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

کاوه یاسمنی  با اعلام فعالیت ۷ مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در سطح استان گفت: این تعداد شامل دو مرکز در شهرستان ارومیه و پنج مرکز دیگر در شهرستانهای سلماس، مهاباد، خوی، میاندوآب و بوکان است که در ۷ ماهه اول سال جاری ۴۴ هزار و ۵۶۶ وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین به آن مراکز مراجعه کردند.

وی ادامه داد: در این مدت از مجموع مراجعات وسایل نقلیه به مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین استان ۳۹ هزار و ۵۲۲ دستگاه از تست های مربوطه قبول و ۵۰۴۴ دستگاه رد شدند.

یاسمنی افزود : بیشترین پذیرش وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین جهت معاینه فنی به ترتیب در شهرستانهای خوی با ۱۲۵۶۵ دستگاه ، ارومیه با ۱۲۱۸۳ دستگاه و مهاباد با ۶۵۲۹ دستگاه انجام گرفته است و بیشترین مراجعه وسائل نقلیه سنگین و نیمه سنگین برای انجام معاینات فنی نیز به ترتیب متعلق به کامیون ، کامیون کشنده و مینی بوس بوده است.

وی گفت : در این مراکز انواع آزمایشات همچون آزمایش میزان آلایندگی ، میزان صدا ، تست سرعت ، تست ترمزها ، نور چراغ ها ، باک غیر استاندارد ، آج لاستیک و سایر آزمایشهای فنی مشابه از وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین گرفته می شود بطوریکه عمده ترین دلایل ردی معاینه فنی این قبیل خودرو ها در مراکز معاینه فنی تست ترمز ، آزمون ظاهری و آلودگی بوده است.

انتهای پیام/

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما