کلاهبرداری 530 میلیون ریالی در قالب فروش گل و گیاه

رئیس پلیس فتا استان همدان از شناسایی و دستگیری متهمی خبر داد که بیش از 530 میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری نموده بود.

کلاهبرداری 530 میلیون ریالی در قالب فروش گل و گیاه

به گزارش اقتصاد 100 به نقل از سایت پلیس ،پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا :سرهنگ فیروز سرخوش نهاد ، در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و گفت که در اینستاگرامی با صفحه ای که اقدام به فروش گل و گیاه با قیمتی مناسب مینمود آشنا شدم ، پس از ثبت سفارش محصول مدنظرم اقدام  به واریز وجه برای فروشنده نمودم که پس از گذشت یک ماه هنوزمحصول تحویل داده نشده و با پیگیری های انجام شده من را بلاک کرده است.

وی افزود: متاسفانه شهروند همدانی  بدون تحقیق و بدون اطمینان از هویت آگهی دهنده، فریب تبلیغ کالا با قیمت بسیار پایین تر از عرف بازار را خورده و صرفا با رویت تصاویر منتشر شده در اینستاگرام اقدام به واریز وجه به حساب فرد کلاهبردار کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با اقدامات فنی و تحقیقات خاص پلیسی متهم آقایی 30 ساله در یکی از استان های غربی مورد شناسایی قرار گرفت و تحویل مقام قضایی گردید.

ریس پلیس فتا همدان افزود: متهم در اظهارات خود هدف از این کار را کسب درآمد بیان داشت و در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که مشتریانش به واسطه قیمت پایین و به دلیل طمع ورزی و از روی اعتماد نابجا، اقدام به واریز وجه مینمایند، با بررسی های صورت گرفته مشخص شد تاکنون مبلغ 530 میلیون ریال با همین روش از چندین کاربر در سراسر کشور کلاهبرداری نموده است.

وی خاطر نشان کرد:کاربران فضای سایبری مراقب تبلیغات سوء و کاذب در شبکه های اجتماعی و صفحات اینترنت باشند و خریدهای اینترنتی خود را از طریق سایت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیکی یا همان ای نماد دنبال نمایند.

رئیس پلیس فتا استان همدان خاطر نشان کرد : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن 096380 با پلیس فتا در میان بگذارند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما