این درخت ها بزرگ ترین و تنومندترین در جهان هستند! + فیلم

اقتصاد 100: عجیب ترین درختان دنیا !

این درخت ها بزرگ ترین و تنومندترین در جهان هستند! + فیلم

به گزارش اقتصاد 100 ، درخت El Árbol del Tule: این درخت در کشور مکزیک وجود دارد و ارتفاع آن به بیش از ۳۵ متر می رسد. این در حالی است که شاخه های آن به گونه ای است که هر کدام می توانند یک درخت جداگانه باشند.

قطر این درخت گاهی اوقات به ۳۰ متر می رسد و دانشمندان در ابتدا فکر می کردند که این درخت از به هم چسبیدن چندین درخت تشکیل شده است اما اینگونه نیست.

هایپریون نام درختی است بومی کالیفرنیا ، با ارتفاع ۱۱۵٫۸۵ متر و از خانواده درختان سکویا، به عنوان بلندترین درخت جهان شناخته و ثبت شده‌است. این درخت تقریباً بین ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ سال عمر می‌کند و همچنین عرض آن به ۹ متر می‌رسد، بر اساس استانداردهای مربوط به درختان، هایپریون هنوز جوان است و با شادابی فراوان، به رشد خود ادامه می‌دهد.

دانشمندان معتقدند که این درخت تنها ۶۰۰ سال عمر کرده‌است که در مقایسه با انسان، با ۲۰ سالگی برابری می‌کند. می‌توانیم امیدوار باشیم که هایپریون سال‌های پیری را نیز به چشم ببینید.

پاندو، یکی از قدیمی ترین و سنگین ترین ارگانیسم های گیاهی در جهان است: تخمین زده می شود که ، وزن آن نه بیشتر و نه کمتر از 6615 تن است.این درخت معروف به Aspen است که در آمریکای شمالی بسیار رایج است.

این توانایی تکثیر غیر جنسی را دارد ، یعنی از راه هایی که بذر لازم نیست ، اما می تواند با تولید جوانه های ریشه یا قلمه ها باشد.

در مورد پاندو ، به نظر می رسد نمونه های زیادی از گیاهان آسپن وجود دارد که در کنار هم رشد می کنند ، اما در واقع همه آنها از یک سیستم ریشه تشکیل شده اند ، به این معنی که همه آنها یکسان هستند. این کلنی کلون مساحت 43 هکتار را اشغال می کند و از حدود 47.000 ساقه تشکیل شده است. امید به زندگی هر یک از این ساقه ها حدود 130 سال است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما