این زن زیبا ترین بازیگر ایران شد/ رها خدایاری کیست؟! + عکس و بیوگرافی

در ادامه بیوگرافی رها خدایاری بازیگر ایرانی را مشاهده می کنید.

این زن زیبا ترین بازیگر ایران شد/ رها خدایاری کیست؟! + عکس و بیوگرافی

رها خدایاری متولد ۲۷ آبان ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و سپس با تله فیلم و سینما مسیر خود را ادامه داد و حالا در تلویزیون فعال است. 

رها خدایاری

بیوگرافی رها خدایاری

از مهم‌ترین آثار رها خدایاری می‌توان به بازیگری در سریال چرخ و فلک، سریال یادآوری و فیلم ایستگاه اتمسفر اشاره کرد. رها خدایاری نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1392 در 29 سالگی در سریال یادآوری به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال چرخ و فلک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای رها خدایاری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرخ نعمتی، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی و فرهاد قائمیان را تجربه کرد.

رها خدایاری

رها خدایاری در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم رها خدایاری در این سال، بازیگری در سریال چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، بهرام عظیم‌پور و احسان عبدی و فیلم ایستگاه اتمسفر به کارگردانی مهدی جعفری محسوب می‌شود.

رها خدایاری

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی رها خدایاری بازی در سریال چرخ و فلک بوده است. رها خدایاری سال 1395 در 32 سالگی در سریال چرخ و فلک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با عزیزالله حمیدنژاد همکاری داشته است. رها خدایاری توانست با بازی در سریال چرخ و فلک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امیر آقایی، میلاد کی‌مرام، ترلان پروانه و لیلا اوتادی بر تجارب او افزود.

رها خدایاری

در این سال‌ها رها خدایاری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران امیر آقایی با 2 مرتبه، بهرام ابراهیمی با 2 مرتبه، مریم بوبانی با 2 مرتبه، مهوش صبرکن با 2 مرتبه و روح‌الله کمانی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با رها خدایاری داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی رها خدایاری آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

رها خدایاری

ناگفته نماند که رها خدایاری به عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی نیز بی‌تفاوت نیست و به این بخش علاقمند هست. سریال چرخ و فلک و سال 1395 پایان فعالیت‌های رها خدایاری نیست، کارشناسان معتقد هستند بازیگری رها خدایاری پخته‌تر می‌شود و به‌زودی او را با بازی‌های درخشان‌تری در عرصه سینما و تلویزیون خواهیم دید.

رها خدایاری

رها خدایاری



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما