اختصاصی اقتصاد100/عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی توضیح داد:

بمیرید و در تهران زندگی کنید / اما و اگرهای پایتخت نشینی از زبان نماینده مجلس

اقتصاد100- در حالی که مازوت سوزی در نیروگاههای تهران از سوی مدیران صنعت برق تکذیب می شود، عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی عنوان می کند که چاره ای جز مازوت سوزی نیست، به عبارتی مرگ بهای پایتخت نشینی است.

بمیرید و در تهران زندگی کنید / اما و اگرهای پایتخت نشینی از زبان نماینده مجلس

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان، در مجلس شورای اسلامی در مورد ورود قوه قضاییه به بحث آلودگی هوا افزود: قوه قضاییه یکسری وظایف بر عهده دارد و قطعا در راستای منافع مردم تصمیم گیری خواهد کرد، ولی اینکه اقدامی باعث از بین رفتن خدمتی شود نیز مورد توجه قوه قضاییه خواهد بود.

مظفری در ادامه تاکید کرد: آلودگی هوا با مصرف سوخت در ارتباط است اما نکته این است که آلودگی ناشی از مصرف چه نوع سوخت،یا مصرف بیش از اندازه، تردد بیش از حد خودروهای تک سرنشین و یا مصرف بالای سوخت خودروهایی که استاندارد نیست، منجر شده که کشور هفت و دو دهم بیشتر از نرمال جهانی مصرف انرژی داشته باشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه وقتی بتوانیم سوخت کشور بخصوص گاز را مدیریت کنیم می توانیم از مازوت سوزی جلوگیری کنیم گفت:‌ البته تا این لحظه از مازوت سوزی گزارشی به مجلس داده نشده اما در کمیسیون انرژی میزبان وزیر نفت و همکارانشان هستیم تا از مسایل پیش آمده و شرایط مطلع شویم.

وی در مورد ورود قوه قضاییه به بحث آلودگی هوا گفت:بحث ورود مهم است، قوه قضاییه وظایفی بر عهده دارد و قطعا در راستای منافع مردم خواهد بود اما یک اقدام نباید باعث شود یک خدمت از بین برود که قطعا قوه قضاییه این موارد را درنظر خواهد گرفت.

این نماینده مجلس یازدهم تاکید کرد:به هر صورت کسی باید جواب بدهد که برای جلوگیری از این شرایط چگونه باید درآینده برنامه ریزی کنیم یا اینکه شاهد ادامه چنین روندی خواهیم بود، لذا ورود قوه قضاییه و مجلس به این بحث بسیارمهم است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما