سرقت گوشی با لباس مامور پلیس!/ مامور قلابی به دام افتاد

پایان اخاذی سریالی پسر ۲۰ ساله با لباس پلیس، متهم دستگیر شد .

سرقت گوشی با لباس مامور پلیس!/ مامور قلابی به دام افتاد

به گزارش اقتصاد 100 به نقل از صد آنلاین ،جوان ۲۰ساله لباس پلیس به تن می‌کرد و در نقش مأمور مبارزه با سرقت به سراغ طعمه‌هایش می‌رفت تا دست به اخاذی از آنها بزند اما زیرکی آخرین طعمه‌ باعث دستگیری او شد.

جزییات اخاذی پسر 20 ساله

جوان 20ساله لباس پلیس به تن می‌کرد و در نقش مأمور مبارزه با سرقت به سراغ طعمه‌هایش می‌رفت تا دست به اخاذی از آنها بزند اما زیرکی آخرین طعمه‌ باعث دستگیری او شد.

صبح روز گذشته مردی هراسان خود را به کانکس مأموران کلانتری181 وردآورد رساند و گفت فردی در نقش پلیس موبایلش را گرو گرفته و قصد اخاذی از او را دارد. وی در توضیح ماجرا گفت: در حال مکالمه با تلفن همراهم بودم که مردی به سمتم آمد و خودش را مأمور پلیس معرفی کرد.

او لباس نظامی به تن داشت و گفت افسر اداره مبارزه با سرقت است و در جریان ردگیری یک سارق گوشی به من رسیده است.

او مدعی بود که گوشی من سرقتی است و باید همراه او به اداره پلیس بروم. مرد جوان ادامه داد: هر چه به او گفتم این گوشی را از مغازه معتبری خریده‌ام و علاوه بر کارتن، فاکتور خرید را هم دارم اما حرفم را قبول نکرد.

او گوشی موبایلم را از من گرفت و خواست همراهش به کلانتری بروم. در بین راه به او گفتم تصورت اشتباه است و گوشی من سرقتی نیست. اما او با شماره‌ای تماس گرفت و تلفنی با فردی صحبت کرد و گفت این شماره سریال را استعلام کن. همه رفتارهایش حرفه‌ای بود و من در ابتدا به او مشکوک نشدم.

اما وقتی گفت که اگر همراه او به اداره پلیس بروم، پرونده سرقت برایم تشکیل می‌شود و به دردسر می‌افتم، رفته رفته به او شک کردم. این مرد به من گفت که اگر دو ونیم میلیون تومان به او بدهم مرا آزاد می‌کند و من که مطمئن شده بود وی مأمور قلابی است، گفتم باید به خانه بروم و از آنجا پول بردارم. به این ترتیب او گوشی‌ام را گرو گرفت و خواست تا یک ساعت دیگر با پول برگردم. من هم یک راست به اداره پلیس آمدم تا موضوع را گزارش کنم. با اظهارات مرد جوان، مأموران کلانتری وردآورد راهی محل قرار شدند و پلیس قلابی را که در آنجا منتظر بود، دستگیر کردند.

او که 20سال بیشتر ندارد در بازجویی‌ها به سرقت و اخاذی‌های سریالی در نقش مأمور اعتراف کرد و مدعی شد با این شگرد از چندین نفر اخاذی کرده است. وی به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما