کلاهبرداری با فروش پکیج آموزش آشپزی

رئیس پلیس فتا استان مرکزی از شناسایی فردی که تحت عنوان فروش پکیج آموزش آشپزی اقدام به کلاهبرداری از هموطنان می نمود ، خبر داد.

کلاهبرداری با فروش پکیج آموزش آشپزی

به گزارش اقتصاد 100 به نقل از سایت پلیس ،پایگاه اطلاع‌ رسانی پلیس فتا: سرهنگ احسان آنقی رئیس پلیس فتا استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه شهروند اراکی به مجموعه پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری یک پیج اینستاگرامی با عنوان آشپزی حرفه ای ، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: شاکی اراکی در اظهارات خود بیان داشت که برای خرید پکیج آموزش آشپزی مبلغ 25 میلیون ریال به حساب شخص ناشناس که خود را مدرس آشپزی معرفی می کند واریز نموده است اما پس از گذشت چند روز متوجه می شود که در دام افراد کلاهبردار گرفتار شده است.

سرهنگ آنقی بیان کرد: طی بررسی های صورت گرفته و تحقیقات فنی کارشناسان این پلیس در راستای شناسایی متصرف پیج اینستاگرامی آشپزی، سر نخ هایی از متهم در یکی از استان های همجوار به دست آمد.

وی افزود: در ادامه با تکمیل روند پرونده و استفاده از ظرفیت های موجود، متهم به هویت مشخص در استان اصفهان مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی قضایی وجه مورد ادعای شاکی به وی بازگردانده شد و متهم برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی گردید.

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به نامشخص بودن هویت افراد در شبکه های اجتماعی و حضور فعال کلاهبرداران در این فضا به خصوص در پیج های فروشگاهی اینستاگرام، کاربران از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند و در نظر داشته باشند امکان کلاهبرداری تحت هر عنوانی در فضای مجازی وجود دارد و برای مشاوره و راهنمایی می توانند با کارشناسان مرکز فوریت های سایبری پلیس به شماره 096380 تماس حاصل نمایند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما