جزئیات ربودن دختر تهرانی توسط مادرش

پدر دختر اولین رد از دختر گمشده اش را در دبی پیدا کرد و به پلیس شکایت برد.

جزئیات ربودن دختر تهرانی توسط مادرش

به گزارش خبرنگار حوادث اقتصاد 100 ، آبان ماه جاری، مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که با از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود.

این مرد جوان گفت:  به جست‌و‌جو برای یافتن دختر و همسرم را آغاز مردم اما خیلی زود متوجه شدم آنها به دبی رفته‌اند این در حالی است که من اجازه خروج به دخترم را نداده‌ام!

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از اظهارت این مرد جوان وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند، دختر خردسال با گذرنامه یک فرد دیگر همراه با مادرش کشور را از فرودگاه‌ امام خمینی (ره) به مقصد دبی ترک کرده است و در ادامه قصد دارند به کشور کانادا مهاجرت کنند.

تحقیقات بیشتر کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی نشان داد، یک مرد میانسال با این مادر کودک خردسال در ارتباط بوده و وی برای این کودک پاسپورت تهیه و به عنوان پدر اجازه خروجش را از کشور صادر کرده است.

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم، بی‌درنگ راهی خانه مرد جوان در استان البرز شدند و با یک عملیات غافلگیرانه مرد میانسال را دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی منتقل کردند؛ متهم در اتاق بازجویی گفت: با این زن جوان نسبت دور فامیلی داریم که او چندی قبل از من درخواست کرد در اعضای 65 میلیون تومان پول نقد فرزندش را به عنوان دخترم خودم در اداره گذرنامه برای دریافت گذرنامه و اجازه خروج از کشور جا بزنم که من هم این کار را کردم!

وی در ادامه گفت: پس از اینکه برای کودک خردسال پاسپورت تهیه کردیم 15 میلیون تومان  پول نقد دریافت کردم اما دیگر از او خبری نشد و 50 میلیون دیگر را به حسابم واریز نکرد.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی هنگامی که متوجه شدند اعترافات مرد میانسال درست بوده و وی  دارای یک دختر هم سن با دختر ربوده شده دارد موضوع را به بازپرس جنایی اطلاع دادند و بدین ترتیب اقدامات برای بازگشت دختر ربوده شده به کشور آغاز شد.

تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما