نظافتچی خوش صحبت سارق از آب درآمد

اقتصاد100_ رییس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران گفت: پلیس از مخفیگاه این فرد اموالی مثل لپ تاپ، ضبط صوت، موبایل، باند و.... کشف کرده است. این فرد تا کنون بالغ بر 60 سرقت داشته است و بر اساس براوردهای صورت گرفته ارزش ریالی سرقت های این فرد تاکنون 800 میلیون تومان ارزیابی شده است.

نظافتچی خوش صحبت سارق از آب درآمد

به گزارش خبرنگار حوادث اقتصاد100؛ سال 94 برای اولین بار دست به دزدی زد. همسرش به همین دلیل از او طلاق گرفت و در تمام این سالها تنها به خاطر یک لپ تاپ دزدی در سال 96 محاکمه شد. اما حالا شرایط فرق کرده و کسی که فکر نمی کرد که روزی گیر بیوفتد حالا دستگیر شده است.

سرهنگ رضا حاتمی رییس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی اقتصاد100؛ درباره سارق شرکت های شمال و غرب تهران گفت: با وقوع چندین فقر سرقت در شرکت های شمال شهر، پرونده در اختیار پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت که کاراگاهان آگاهی با حضور در مناطق وقوع سرقت و انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی هویت سارق را شناسایی و او را در مخفیگاهش بعد از هماهنگی با مراجع قضایی همراه اموال سرقتی دستگیر کردند.

وی افزود: پلیس از مخفیگاه  این فرد اموالی مثل لپ تاپ، ضبط صوت، موبایل، باند و.... کشف کرده است. این فرد تا کنون بالغ بر 60 سرقت داشته است و بر اساس براوردهای صورت گرفته ارزش ریالی سرقت های این فرد تاکنون 800 میلیون تومان ارزیابی شده است.

سرهنگ رضا حاتمی درباره شگرد این سارق اظهار کرد: این فرد با استفاده از عناوین جعلی و با استفاده از آگهی های منتشر شده، شرکت هایی که تقاضای نیروی خدماتی کرده بودند را شناسایی و سپس با ظاهری موجه به این شرکت ها برای کار مراجعه کرده است.

وی افزود: وقتی این شرکت ها او را می پذیرفتند و از این سارق مدارک شناسایی کامل می خواستند او اظهار می کرد که بعدا برای انها مدارک خواهد برد و در همین حین روزهای نخست کار در شرکت، به عنوان بیرون انداختن زباله لوازم آنها را در کیسه یا سطل زباله جاسازی و سپس با آنها از شرکت خارج می شد.

رییس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: این فرد به صورت تنها دست به سرقت زده اما تا کنون سه مالخر نیز با او همکاری داشته اند که دو تن دستگیر و یک فرد دیگر نیز تحت تعقیب است.

سرهنگ رضا حاتمی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم تا هنگام استخدام افراد حتما مشخصات هویتی فرد را چک کرده و بعد اقدام به استخدام کنند تا در دام چنین افراد سودجویی نیافتند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما