رمزگشایی از 20 پرونده سرقت منزل

اقتصاد100_ سرپرست سرکلانتر دوم پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان منزل حین سرقت در شهرک قدس خبر داد و گفت: متهمان به 20 فقره سرقت مشابه اعترف کردند.

رمزگشایی از 20 پرونده سرقت منزل

 

به گزارش خبرنگار حوادث اقتصاد100؛ سرهنگ " عبدالرضا محمدی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حضور سارقان در مجتمع مسکونی در شهرک قدس تیم عملیات کلانتری این محل سریعا جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران به محض حضور در محل مشاهده کردند تعداد یک نفر با صورت های پوشیده از مجتمع خارج و سوار بر خودروی سواری دنا با سه سرنشین شده و  از محل متواری شدند افزود: سریعا وارد عمل شده و با اعلام مشخصات خودروی متهمان به سایر واحدهای گشتی و اجرای طرح مهار در یک تعقیب و گریز چند دقیقه ای پس از شلیک چند تیر هوایی خودرو متوقف و 2 متهم دستگیر و 2 نفر از متهمان متواری شد.

سرپرست سرکلانتر دوم پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از داخل خودروی متهمان یک دستگاه تلفن همراه تعداد زیادی آلات و ادوات سرقت کشف و متهمان 26 و 37 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت منزل در غرب  با همدستی یکدیگر و 20 فقره سرقت مشابه معترف که مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ محمدی با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان، خاطرنشان کرد: متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند و دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار دارد. در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید با همان مشخصات که راننده داخل خودرو آماده حرکت بوده و سرنشین در حال سرقت از داخل خودرو پارک شده بود مشاهده می کنند و سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات منسجم پلیسی متهمان غافلگیر و قبل از هرگونه اقدامی دستگیر می شوند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی داخل خودرو متهمان تعدادی لوازم سرقتی اعم از سه عدد باکس بزرگ و 2 دستگاه ضبط خودرو با مارک های مختلف که ساعاتی قبل سرقت کرده بودند، کشف شد و متهمان 40 و 45 ساله به جرم خود و سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند و مال باختگان نیز شناسایی شدند.

طرهانی با اشاره به سوابق سرقت و تحمل حبس متهمان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما