نبرد قانونی رونالدو و یک خواننده مطرح آمریکایی بر سر غذا! + جزئیات
اقتصاد 100- اسطورههای ورزشی و سلبریتیها از جمله کریستیانو رونالدو، تایسون فیوری و مولی مای هیگ وارد یک نبرد قانونی با یکی از رستورانهای ایتالیایی مورد علاقه خود شدند.
به گزارش گروه اقتصاد ورزش به نقل از نشریه the sun، اسامی مذکور از جمله نامهای برجستهای هستند که در اسناد دادگاهی که توسط رستوران «سیبو» در دادگاه عالی تسلیم شده حضور دارند. از دیگر نامهای ذکر شده میتوان به ویلآیام، سر الکس فرگوسن، رایان گیگز، پاتریس اورا، اولهگنار سولشائر، محمد صلاح، آلیسون بکر و داروین نونیس اشاره کرد. همه اینها از مشتریهای همیشگی رستورانهای سیبو هیل و سیبو ویلمسلو هستند.
اولهگنار سولشائر و رئیس وقت منچستریونایتد «اد وودوارد» در همین رستوران هنگام صرف اسپاگتی بولونی ۱۰.۵۰ پوندی قرارداد مربیگری را بستند.
اما رئیسهای خشمگین این رستوران ایتالیایی با سه رستوران دیگر در همان نزدیکی درگیر دشمنی شدیدی شدند و مدعی هستند که آنها از نام رستوران سیبو بدون اجازه و رضایت استفاده کردهاند. آنها از Cibo Manchester، Cibo Liverpool Road و Cibo Great Northern به دلیل سوءاستفاده از اعتبار و نام افراد مشهور شکایت کردند.
در اقدامی بسیار غیرمعمول، روسای سیبو نام برخی از مشتریان مشهور خود را در اسناد دادگاهی که به دادگاه عالی ارسال شده، آوردهاند. آنها نوشتند: «سطح استثنایی خدمات، دکوراسیون شیک و اعتبارمان به جذب مشتریان مشهور کمک کرده است. مشتریان شامل تعداد زیادی از افراد مشهور از سراسر بریتانیا هستند که بسیاری از آنها شهرت جهانی دارند.»
آنها ادعا میکنند که شهرتشان به دلیل استفاده از نام آنها در غذاخوریهایی که فقط ۱۱ مایل دورتر هستند، خدشهدار شده است. مشتریان نیز نظرات بدی دادهاند، مثلا اینکه: «غذای این رستوران به خوبی سیبو در ویمسلو نیست. ما انتظار همین کیفیت غذای خوب را داشتیم اما متاسفانه اینطور نشد. پیشغذای من سریع حاضر شد اما سرد بود، در آینده ما یا به رستوران ویمسلو خواهیم رفت یا به رستوران دیگری در منچستر.»
دیگری گفت: «پیشخدمت بداخلاق بود. فقط یکی از توالتها قابل استفاده بود. اصلاً به خوبی سیبوی ویمسلو نبود. ناامید شدیم.» دیگری با عصبانیت بیان کرد: «من سیبوی ویمسلو را دوست داشتم و فکر میکردم اینجا هم مثل همانجاست. کیفیت لازانیا خیلی بد بود. اصلا دلم نمیخواهد دوباره پایم را اینجا بگذارم.»
در ادامه اسناد دادگاهی آمده است: «مشتریان متحمل ضرر شدند. حسن نیت و شهرت رستوران ما به دلیل ارائه خدمات نادرست آنها آسیب دیده است. احتمالا متهمان به دنبال فریب افکار عمومی هستند.»
آنها حتی ادعا میکنند که رقبایشان تابلوهای آنها را قاپیدند و فضای داخلی را به گونهای تغییر دادهاند تا شبیه به هم به نظر برسند و مشتریان را گول بزنند. سیبو به دنبال جبران خسارت و صدور دستوری است که سایر رستورانها را از استفاده از نام آنها منع کند.
انتهای پیام/
ارسال نظر