دستگیری موبایل قاپ ونک در حال زاغ زنی +جزییات

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای پس از یک عملیات پلیسی خبر داد و گفت: متهم تا کنون به ۱۳ فقره سرقت مشابه معترف شده اند.

دستگیری موبایل قاپ ونک در حال زاغ زنی +جزییات

به گزارش گروه حوادث اقتصاد۱۰۰_ سرهنگ محمد قاسم طرهانی افزود: در پی افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان در محله ونک توسط موتورسیکلت رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق را تیمی از مأموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و گشت زنی‌های هدفمند افزایش یافت.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات متهم و ساعات حضور وی را شناسایی کردند افزود: روز گذشته در حال گشت زنی در نقاط و ساعات حضور متهمان در محله ونک موتورسیکلت با همان مشخصات را در حال زاغ زنی شهروندان مشاهده کردند و سریعاً وارد عمل شده که متهم با مشاهده خودروی پلیس به سرعت از محل متواری که در یک تعقیب و گریز و با درایت مأموران متهم زمین گیر و دستگیر شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح سرد و۴ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و متهم ۳۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی و زورگیری با تهدید سلاح سرد در تهران و۱۳ فقره سرقت مشابه معترف شد که مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات پلیسی برای کشف جرایم احتمالی متهمان در پایان خاطر نشان کرد: متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما