کلاهبردار اینترنتی 150 میلیارد ریالی دستگیر شد

کلاهبردار اینترنتی 150 میلیارد ریالی دستگیر شد.

کلاهبردار اینترنتی 150 میلیارد ریالی دستگیر شد

به گزارش اقتصاد 100 به نقل از سایت پلیس ،سرپرست پلیس فتا استان گلستان از دستگیری متهمی خبر داد که با استفاده از تعداد 27 کارت اجاره ای ، میلیاردها تومان از حساب شهروندان کلاهبرداری می کرد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا:سرهنگ سعید تجری در تشریح این خبر گفت:

در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان  این پلیس، وب سایتی مشاهده شد که گردانندگان آن با انجام اقدامات فریبکارانه، شهروندان را اغفال نموده و مبالغ هنگفتی از آنها کلاهبرداری می کردند.

وی افزود: سودجویان سایبری از این طریق ضمن جلب اعتماد کاربران ناآگاه، تحت عنوان کسب درامد عالی و چندبرابر شدن سرمایه، شهروندان را مجاب می کردند تا مبالغی را به حساب آنها واریز کنند.

سرهنگ تجری گفت: گردانندگان این وب سایت که تصور نمی کردند روزی در چنگال قانون گرفتار شوند، مبالغی حدود150میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری  و از  تعداد 27 کارت بانکی برای دریافت وجوه و مبالغ واریزی شهروندان استفاده می کردند.  

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تحقیقات میدانی، یکی از متهمان اصلی شناسایی و اکیپی از مامورین مجرب این پلیس، به محل مخفیگاه این کلاهبردار که در یکی از استانهای مرزی بوده عزیمت نمودند و طی عملیاتی غافلگیرانه، ضمن دستگیری متهم، کلیه تجهیزات الکترونیکی وی نیز کشف و ضبط گردید.

سرپرست پلیس فتا استان گلستان ادامه داد : متهم پرونده که پس از تکمیل تحقیقات روانه زندان شد، اقرار نمود که طی 6ماه اخیر هزاران تراکنش با تعداد 27 کارت بانکی اجاره ای داشته و شهروندان با طمع  پولدار شدن یک شبه و کسب درآمد نجومی! مبالغ زیادی را به حساب آنها واریز می کردند.  

سرهنگ تجری در پایان از شهروندان خواست: به هیچ وجه کارت بانکی خود را به سایرین اجاره ندهند و به هویت های مجازی براحتی اعتماد نکرده و فریب تبلیغات دروغین فضای مجازی را نخورند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما