تغییر چهره رهی سریال سرزمین مادری بعد 14 سال در 50 سالگی + عکس و بیوگرافی شهاب حسینی

عکس های جدیدی از شهاب حسینی بازیگر سینما و تلوزیون که اخیرا مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

تغییر چهره رهی سریال سرزمین مادری بعد 14 سال در 50 سالگی + عکس و بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی متولد 14 بهمن 1352 در تهران است. او دیپلم رشته انسانی دارد و از دانشگاه تهران رشته روانشناسی انصراف داده است. وی شهرت خود را از رادیو آغاز کرده است.

در ادامه تصاویری دیدنی از تغییر چهره «  شهاب حسینی  » بازیگر نقش جوانی «رهی» در سریال سرزمین مادری را بعد 14 سال و در 50 سالگی مشاهده خواهید کرد.

کودکی و خانواده شهاب حسینی

شهاب حسینی اولین فرزند خانواده بوده و یک برادر و 2 خواهر دیگر هم دارد و اصالتا اهل تنکابن مازندران است. پدرش از دبیران آموزش وپرورش بوده که کتاب هایی را ترجمه و تالیف کرده است. جالب است بدانید که شهاب حسینی در دوران کودکی بسیار شیطان بوده است.

شغل مادر و نقل مکان به خرم آباد

شهاب حسینی به علت شغل مادرش که یک امدادگر فعال بوده است به خرم آباد نقل مکان کرده بودند و تا 8 سالگی در این شهر زندگی می کردند.

تلاش برای مهاجرت به کانادا

شهاب حسینی که دو سال در رشته روانشناسی در دانشگاه تهران درس خوانده بود به علت مهاجرت به کانادا و رفتن پیش عمویش که مقیم این کشور بوده از دانشگاه انصراف داد اما برای رفتن به کانادا به کارت پایان خدمت نیاز داشت. او بعد از گذراندن 18 ماه از خدمت خود دچار خونریزی معده شد و مشخص شد اصلا از ابتدا نباید به خدمت سربازی می آمده و به همین علت با 18 ماه خدمت معاف از سربازی شد.

ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی در 22 سالگی ازدواج کرد و خیلی زود تشکیل خانواده داد.

پریچهر قنبری، همسر اول شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال 1374 با پریچهر قنبری که از همکارانش در تئاتر بود آشنا شد و ازدواج کردند.  در سال 1382 به نام محمدامین متولد شد و در سال 1390 دومین پسر آنها به نام امیرعلی به دنیا آمد. از سال 1399 شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری در هیچ مکانی دو نفره حضور پیدا نکردند و تمامی عکس های مشترکشان را از صفحه مجازی پاک کردند که به نوعی حکم تائید به شایعات درباره طلاق خود زدند.

شهاب حسینی

شهاب حسینی

منبع:رکنا

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

.

اخبار سلامت

سینما در سینما