عکس زیبای نرگس خانه به دوش با استایل اروپایی + بیوگرافی آناهیتا همتی

آناهیتا همتی، بازیگر سریال «خانه به دوش» عکس جدیدی از خود با یک تیپ متفاوت در فضای مجازی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

عکس زیبای نرگس خانه به دوش با استایل اروپایی + بیوگرافی آناهیتا همتی

نام:آناهیتا

نام خانوادگی:همتی

تاریخ تولد:1352/5/1

محل تولد:تهران

تحصیلات:دیپلم تجربی

پیشه:بازیگری

وضعیت تاهل:متاهل

همسر پیشین:الکساندرا جی ریوسا

همسر فعلی :علی باغ زری

فرزند:ندارد

زندگی شخصی و خانواده آناهیتا همتی

آناهیتا همتی متولد 1 مرداد 1352 در تهران و با همین اطلاعات مختصر میتوانید حدس بزنید که آناهیتا همتی چند سال دارد. درباره اصالت آناهیتا همتی هم باید بگوییم که خانم بازیگر یکی از بازیگران اهل بهشهر مازندارن است ولی بواسطه شغل پدرش در تهران متولد شده و در چندین شهر دیگر هم سکونت داشته است.

ازدواج و همسر آناهیتا همتی

بازیگر نقش نرگس سریال خانه بدوش دوبار ازدواج کرده و در صفحه رسمی اش درمورد هر دو تصاویر و توضیحاتی ارائه داشته که در ادامه میخوانید.

همسر اول آناهیتا همتی

شهریور 1401 بود که آناهیتا با انتشار تصویر و متنی، یکی از رازهای پنهان و بزرگ زندگی اش را با فالوورهایش به اشتراک گذاشت. خانم بازیگر با انتشار عکس دونفره از خود و همسر خارجی اش فاش کرد که در سن 31 سالگی با یک مرد فیلیپینی به نام الکساندرا جی ریوسا زندگی مشترک و دوران نامزدی خود را آغاز کرده بود اما متاسفانه 3 سال بعد به دلیل فوت همسرش این زندگی به پایان رسید. اتفاقا بخشی از عکس های آناهیتا همتی در خارج از کشور که در فضای مجازی از سالهای قبل موجود است، مربوط به آن دوران و قبل از فوت همسر اولش بود.

همسر دوم آناهیتا همتی

تابستان 1402 بود که انتشار عروسی آناهیتا همتی خبر از ازدواج مجدد او داد و این سوال که همسر آناهیتا همتی کیست را در ذهن مخاطب ایجاد کرد. آناهیتا همتی و همسر جدیدش در تاریخ 7 تیر ماه 1402 و زمانیکه خانم بازیگر 50 سال سن داشت، رسما با یکدیگر ازدواج کرده و این خبر را علنی منتشر کردند.

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی

منبع:رکنا

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

.

اخبار سلامت

سینما در سینما