عکس کودکی امیرحسین آرمان بازیگر سریال مانکن / جذاب و کیوت + بیوگرافی خواندنی

امیرحسین آرمان زادهٔ 14 آبان 1361 بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده اهل کشورمان است.

عکس کودکی امیرحسین آرمان بازیگر سریال مانکن / جذاب و کیوت + بیوگرافی خواندنی

امیرحسین آرمان در سال 1361 در تهران متولد شد. او یک برادر کوچکتر به نام سامان دارد. آقای آرمان در رشته تجربی دیپلم دارد اما از ابتدا علاقمند به هنر بوده است. او پس از دوره سربازی به مدت یک ترم در رشته روانشناسی تحصیل کرده است و پس از مدتی آن را رها کرده و به سراغ هنر رفته است. در نهایت امیرحسین آرمان تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی به اتمام رسانده است. وی از 79-78 همزمان با تحصیل به تمرین تئاتر در کرج مشغول شد.

او در ابتدای راه بازیگری اش با انتخاب های درست مسیر خوبی را برای رسیدن به قله های موفقیت پیش گرفته است. او تا کنون با بازی در فیلم های «ازدواج به سبک ایرانی، هدف اصلی، صد سال به این سالها، امشب شب مهتابه وسریال «کلاه پهلوی و سرزمین کهن» استعداد های فراوانی را از خود نشان داده است.

«امیرحسین آرمان» بازیگر جوان سینمای ایران، بازیگری که چند سالی است بر پرده های سینما ظاهر شده است، بازیگری که دورنمای خوبی از فعالیت های هنری وی به چشم می خورد، می گوید از آن دست بازیگران نیست که سینما او را انتخاب کرده باشد یا او سینما را بلکه معتقد است هردو با هم منتخب یکدیگرشدند و می گوید که با تخصص در کار دکوراسیون، مسلط بودن به زبان انگلیسی و آموختن علم روانشناسی، بازیگری را پیشه حرفه ای خود کرده است و امید دارد دراین وادی خوش بدرخشد. آرمان را با چهره ای آرام بر پرده سینماها می شناسیم.

شما می‌توانید تصاویری از کودکی "امیرحسین آرمان" هنرمند محبوب کشورمان را مشاهده کنید.

ا

ا

ا

ا

منبع:ساعدنیوز



وبگردی

.

اخبار سلامت

سینما در سینما