بریز و بپاش همسر سابق مهدی قائدی بعداز طلاق + عکس و بیوگرافی ستاره معصومی

ستاره معصومی همسر سابق مهدی قائدی استوری جدیدی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که در ادامه مشاهده بفرمایید. وی در حال تمرین ورزش تیراندازی ب تفنگ می باشد.

بریز و بپاش همسر سابق مهدی قائدی بعداز طلاق + عکس و بیوگرافی ستاره معصومی

ستاره معصومی بیشتر به عنوان همسر سابق مهدی قائدی ، فوتبالیست مشهور ایرانی، شناخته می‌شود. او پس از ازدواج با قائدی، به یکی از چهره‌های شناخته شده در فضای مجازی تبدیل شد.

زندگی شخصی

ستاره معصومی در تاریخ 10 بهمن 1370 در بوشهر متولد شده است. اطلاعات دقیقی در مورد تحصیلات و شغل او قبل از ازدواج با قائدی در دسترس نیست.

زندگی مشترک با مهدی قائدی

ستاره معصومی و مهدی قائدی در تاریخ 10 دی 1398 ازدواج کردند. زندگی مشترک این زوج جوان با حواشی زیادی همراه بود و تصاویر و ویدیوهای زیادی از آن‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شد. اما این رابطه دوام نیاورد و پس از مدتی کوتاه این زوج از هم جدا شدند.

علایق و فعالیت‌ها

ستاره معصومی علاقه زیادی به حیوانات خانگی، به ویژه سگ‌ها، دارد. او در اینستاگرام خود عکس‌های بسیاری از حیوانات را منتشر می‌کند. همچنین، او در حوزه مدلینگ فعالیت می‌کند.

حواشی

جراحی‌های زیبایی: ستاره معصومی چندین جراحی زیبایی انجام داده است که یکی از موضوعات حاشیه‌ساز برای او بوده است.

سبک زندگی لاکچری: ستاره معصومی و مهدی قائدی به داشتن سبک زندگی لاکچری معروف بودند و تصاویر زیادی از آن‌ها در مکان‌های لوکس منتشر می‌شد.

طلاق: جدایی این زوج جوان از حواشی مهمی بود که در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشت.

در کل، ستاره معصومی بیشتر به عنوان همسر سابق مهدی قائدی شناخته می‌شود و زندگی شخصی او با حواشی زیادی همراه بوده است. او در حوزه مدلینگ فعالیت می‌کند و علاقه زیادی به حیوانات دارد.

منبع:ساعدنیوز



وبگردی

.

اخبار سلامت

سینما در سینما