بیوگرافی جذاب پیمان معادی بازیگر خوش استایل سریال افعی تهران + عکس ها

بیوگرافی پیمان‌معادی و حواشی که برای این بازیگر پیش آمده است.

بیوگرافی جذاب پیمان معادی بازیگر خوش استایل سریال افعی تهران + عکس ها

بیوگرافی

پیمان معادی کارگردان، بازیگر و فیلمنامه نویس ایرانی در تاریخ 9 تیرماه 1346 در نیویورک متولد شد برای همین برخی اصالت پیمان معادی را ایرانی آمریکایی میدانند. پیمان معادی عضو یک خانواده پنج نفره است و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچک تر از خود دارد.

پدر و مادر پیمان معادی هر دو ایرانی هستند؛ حسن معادی پدر پیمان معادی به همراه خانواده ساکن آمریکا بود ولی بعد از تولد پیمان و در سن 5-6 سالگی آقای بازیگر به ایران بازگشتند. درمورد اصالت پدر پیمان معادی توضیح و اطلاعات موثقی وجود ندارد.

پیمان معادی کودکی

عکس کودکی پیمان معادی در کنار برادر و مادر بزرگش

ازدواج و همسر پیمان معادی

پیمان معادی متاهل بوده و سالها پیش با فرانک قوانلو ازدواج کرده است. حاصل ازدواج پیمان معادی و همسرش فرانک، دو فرزند به اسم های باران و رایان است.

پیمان معادی و همسرش

پیمان معادی و فرزندانش

پیمان معادی در کنار فرزندانش باران و رایان

شغل دوم پیمان معادی

پیمان معادی بازیگر، فیلنامه نویس و کارگردان محبوب سینمای ایران، علاوه بر شغل اصلی خود در عرصه سینما، یک گالری ساعت دارد.

همبازی شدن پیمان معادی با دخترش باران

پیمان معادی با دخترش باران در نمایش "در انتظار گودو" به کارگردانی همایون غنی زاده همبازی شد که دختر پیمان معادی نقش پسر بچه این نمایش را ایفا کرد.

پیمان معادی و دخترش

پیمان معادی و دخترش باران در نمایش در انتظار گودو

پیمان‌معادی با انتشار متن و تصاویری از معلم کلاس اول راهنمایی خود؛ آقای راه‌چمنی در مدرسه راهنمایی توحید به حواشی سریال «افعی تهران» واکنش نشان داد و نوشت:

«استقبال کم‌نظیر تماشاگران از سریال «افعی تهران» و بازنشر سکانس‌های شاخص آن باعث بحث و تبادل نظر میان مخاطبان سریال و کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است. در این بین مواجهه شخصیت اصلی داستان با ناظم مدرسه‌ای که سابقه تنبیه بدنی دانش‌آموزان را داشته بیش از همه مورد تحلیل قرار گرفته است.

در پی واکنش وزارت محترم آموزش و پرورش به سریال «افعی تهران» و با پخش گسترده این سکانس در شبکه‌های اجتماعی، کاربران به مرور خاطرات تلخ خود از دوران تحصیل پرداختند.

لزوم توضیح این نکته مایه تعجب عوامل سازنده «افعی تهران» شده که شخصیت ناظم مدرسه در این سریال به عنوان یک شخصیت ساختگی به هیچ‌وجه پرچم‌دار تمام شاغلین نظام آموزشی کشور نیست؛ همان‌طور که شخصیت اصلی سریال به عنوان یک منتقد و کارگردان سینما، روان‌شناسِ قصه، مدیر مهدکودک و سایر شخصیت‌های این مجموعه نمایشی با تمام نقاط ضعف و قوت خود نماد اعضای صنف‌شان به حساب نمی‌آیند.

عکس اول متعلق به دوران راهنمایی در کنار آقایان کاظم‌پور و راه‌چمنی معلمین زبان و علوم است که تمام دانش‌آموزان عاشقشان بودند و هنوز هم در جمع‌های دوستانه از آن‌ها به نیکی یاد می‌کنند.

توضیح پیمان معادی بازیگر درباره حواشی پیش آمده برای سریال افعی تهران (+عکس)
عکس دوم مربوط به سال ۱۳۹۶ است، زمانی که آقای راه‌چمنی را جهت دیدار و تجدید خاطرات خوش دوران مدرسه به دفتر پیش‌تولید فیلم‌ سینمایی بمب؛ یک عاشقانه دعوت کرده بودم.

توضیح پیمان معادی بازیگر درباره حواشی پیش آمده برای سریال افعی تهران (+عکس)

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

نظرسنجی

به نظر شما مجمع تشخیص ،پیشنهاد عضویت ایران در FATF را تصویب می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما