استایل جذاب و جوان پسند فاطمه گودرزی همه را خیره کرد + عکس و بیوگرافی خانم بازیگر

بیوگرافی و استایل جذاب و جوان پسند فاطمه گودرزی همه را خیره کرد.

 استایل جذاب و جوان پسند فاطمه گودرزی همه را خیره کرد + عکس و بیوگرافی خانم بازیگر

بیوگرافی

فاطمه گودرزی متولد ۱۹ تیر ۱۳۴۲ در تهران هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. او تاکنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول (۱۳۷۷) و نقش مکمل زن سال (۱۳۷۰) در جشنواره فیلم فجر شده است.

76

جوانی فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است. فاطمه گودرزی دارای دارای مدرک دیپلم اقتصاد می باشد و پسرش پویان گنجی نیز بازیگر است.

فاطمه گودرزی سال ۱۳۶۱ با عبدالرضا گنجی کارگردان ازدواج کرده است که ثمره این ازدواج یک دختر بنام آوا و یک پسر بنام پویان است که هر دو بازیگری شدند.

شوهر فاطمه گودرزی کجاست

77

من و همسرش شیوه ای در زندگی پیش گرفتیم که تا به امروز به دوام زندگی ما کمک زیادی کرده است، ما به همدیگر اجازه نفس کشیدن بدون یکدیگر را می دهیم.

گاهی زن و شوهرها باید این اجازه را به هم بدهند که بدون یکدیگر به سفر بروند و با دوستان شان معاشرت کنند به نظر من این دوری های کوتاه مدت آنها را به یکدیگر نزدیک تر می کند.

رابطه با فرزندان

با فرزندانم رفیق هستم و همه حرف ها و دغدغه هایشان را با من در میان می گذراند و هیچ گاه بدون منطق با کارشان مخالفت نکرده و محدودشان نمی کنم. البته دختر و پسرم به اندازه کافی عاقل هستند که نیازی به دخالت زیاد من در کارهایشان نداشته باشند.

عکس فاطمه گودرزی در کنار پسر و دختر و عروسش

78

فاطمه گودرزی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال 2014 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

فاطمه گودرزی از سال 1361 دوره دو ساله تئاتر را در اداره بازیگری گذارند. نخستین بازی او در تلویزیون در سال 1367 در سریال گالش های مادربزرگ بود و اولین حضور خود در سینما را با بازی در فیلم به خاطر همه چیز در سال 1369 تجربه کرد.

او تاکنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال (غزال) و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول (1377) و نقش مکمل زن (1370) در جشنواره فیلم فجر شده است.

خلاصه: معصومه که نویسنده است قصد دارد با استفاده از خاطرات مادر خود قصه ای در مورد زمان جوانی مادر بنویسد. غزال مادر معصومه در مورد اتفاقاتی که در زمان کشف حجاب برای او رخ داده برای دخترش می گوید.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

.

اخبار سلامت

سینما در سینما