فیلم جنجالی از ریما رامین فر: به خدا اگر من مَرد بودم از زنای چاق خوشم میومد + بیوگرافی

بیوگرافی کامل ریما رامین فر بازیگر محبوب سینما تلویزیون به همراه فیلم شناسی و عکسهای شخصی و حرفه ایی “ریما رامین فر” و همسر و پسرش را مشاهده میکنید.

فیلم جنجالی از ریما رامین فر: به خدا اگر من مَرد بودم از زنای چاق خوشم میومد + بیوگرافی

بیوگرافی

ریما رامین‌فر متولد 5 فروردین 1349 است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشتهٔ کارگردانی تئاتر است. او کار در تئاتر را در سال 1376 با نمایش شب بخیر مادر آغاز کرد و در سال 1379 با بازی در نان و عشق و موتور 1000 پا به عرصهٔ سینما نهاد.

خانواده و زندگی شخصی ریما رامین فر

اگر بخواهیم بگوییم که ریما رامین فر متولد چه سالی است، تاریخ پنجمین روز فروردین ماه سال 1349 پاسخ دقیق و کاملی است. در پاسخ به سوال ریما رامین فر اهل کجاست باید بگوییم که خانم بازیگر در تهران متولد شده است و یکی از هنرمندان تهرانی است. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی نمایش و کارشناسی ارشد کارگردانی میباشد. از ابتدای جوانی دوست داشت در یک رشته هنری مثل تئاتر یا تلویزیون یا دانشکده صدا و سیما فعالیت کند.

ریما رامین فر فرزند طلاق است

صحبت های ریما رامین فر درمورد طلاق والدینش که در ادامه می خوانید این را نشان داد که خانم بازیگر تجربه تلخ جدایی والدینش را حس کرده.

من در خانواده ای بزرگ شدم که رابطه پدر و مادرم کار نکرد و آنها از هم جدا شدند و من بشدت از این جدایی آسیب دیدم، به همین دلیل از هر نوع تنشی پرهیز می کنم. معتقدم وقتی ما بچه دار می شویم باید تلاش کنیم از هر گونه مشکلی که روحیه و زندگی او را دچار تشنج می کند، پرهیز کنیم.

من هنوز دارم تاوان طلاقی را که 40 سال قبل رخ داده پس می دهم. هنوز هم از خیلی چیزها می ترسم. برای همین تمام تلاش خود را می کنم تا پسرم از هر گونه تنش و درگیری دور باشد. همه سعی ام این است که پسرم را از هر گونه آسیبی که خودم آنها را تجربه کردم، محافظت کنم.

ریما رامین فر و پدرش

ریما رامین فر در کنار پدرش

ازدواج ریما رامین فر و همسرش

ریما رامین فر سالها پیش با امیر جعفری بازیگر ازدواج کرده است و خوشبختانه تا به امروز زندگی خوبی را تجربه کرده اند. ماجرای آشنایی و ازدواج ریما رامین فر با امیر جعفری به سال 73 و حضور در نمایش دوجلاد و البته کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان باز میگردد. این زن و شوهر بازیگر دوران نامزدی طولانی 9 ساله را تجربه کردند که در توضیح این تاخیر امیر جعفری در دورهمی مهران مدیری صحبت کرد و علت را نامناسب بودن وضعیت مالی برای شروع زندگی مشترک عنوان کرد.

ریما رامین فر و همسرش

ریما رامین فر و همسرش

مختصر بیوگرافی امیر جعفری همسر ریما رامین فر

امیر جعفری متولد 10 شهریور 1353 در تهران متولد شد. او بازی در سینما را در سال 1380 و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور 1000 آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد.

فرزند ریما رامین فر

ریما رامین فر و امیر جعفری یک پسر بنام آیین دارند که در شب نیمه شعبان و تاریخ ششم شهریورماه سال 1386 بدنیا آمد. خانم بازیگر تنها یک فرزند دارد اما برخی از کاربران که نمیدانند ریما رامین فر چند فرزند دارد به تصاویر شایعه ساز اخیر که آنها را یک خانواده چهارنفره نشان میداد و ادعا شده بود که فرزند دوم امیر جعفری متولد شد، اطمینان کرده و او را مادر 2 فرزند میدانند در حالیکه نوزاد داخل این تصویر، برادرزاده امیر جعفری است.

ریما رامین فر در کنار پسرش

ریما رامین فر در کنار پسرش آئین

تحصیلات ریما رامین فر

ریما رامین فر سال 67 دیپلم گرفت و در همان سال در رشته گرافیک قبول شد و بعد از یک سال تصمیم گرفت که به اروپا برود و آنجا ادامه تحصیل بدهد. سه الی چهار سال در آلمان بود حتی وارد دانشگاه شد ولی بعد به دلایلی برگشت و در رشته نمایش وارد دانشگاه شد.

ورود ریما رامین فر به دنیای تئاتر با نمایشنامه نویسی

اولین نمایشنامه که نوشت نمایشنامه پس تا فردا بود که این نمایش در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد و جایزه سوم نمایشنامه نویسی را گرفت البته در این نمایشنامه خودش هم بازی می کرد.

عکس) دیدار علی دایی اسطوره فوتبال ایران با ریما رامین فر بازیگر نقش هُما در  سریال پایتخت/ فقط مگه شوهر این خانم استقلالی نبود! | ورزشی

اولین بازی ریما رامین فر

ریما رامین فر از سال 1371 در رشته تئاتر وارد دانشگاه شد. اولین کار حرفه ای اش نمایش شب به خیر مادر نوشته مارشا نورمن و به کارگردانی حامد محمدطاهر بود که در سال 75 در تئاتر شهر به روی صحنه آمد. و از همان سال به بعد به صورت پیاپی یا در تئاتر بازی کرد یا کارگردانی کرد یا نمایشنامه نویسی. از جمله کارهایش از زمستان، 66 رقص کاغذ پاره ها، پس تا فردا، دل سگ، یک دقیقه سکوت، همان همیشگی و زمزمه مردگان را می توان نام برد.

ریما رامین فر در نمایش شب بخیر مادر

پانته آ بهرام و ریما رامین فر در نمایش شب بخیر مادر

در سال 80 در یک دقیقه سکوت بازی کرد و جایزه دوم بازیگری جشنواره تئاتر فجر را گرفت و در نمایش زمزمه مردگان هم جایزه اول بازیگری جشنواره تئاتر فجر را کسب کرد.

شهرت ریما رامین فر با نقش هما در سریال پایتخت

شاید بتوان گفت عاملی که باعث جلوه و درخشش کار رامین فر شد حضور وی در جلو دوربین سیروس مقدم و همکاری با عوامل سریال پایتخت است. هم بازی شدن وی با محسن تنابنده بسیار در ذهن ها ماندگار شد. بازی در نقشی به نام هما که همسر یک فرد گچ کار است و حوادث پیش روی آنها یک سیر دراماتیک در بیننده اغوا کرد که این اوج هنر ایشان را در ارائه حس بازیگری می رساند.

ریما رامین فر پایتخت

ریما رامین فر و بازیگران سریال پایتخت

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما